FANDOM

Întoarcerea lui Tinker Bell
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 13
WOW26.png
Informaţia episodului
Număr total 26
Data difuzării (Italia) Septembrie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană Il ritorno di Campanellino
Nume în engleză Tinkerbell Is Back
Succesiune de episoade
precedent
Vechi prieteni şi noi duşmani
următor
Lista episoadelor

Întoarcerea lui Tinker Bell este al 26-lea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al treisprezecelea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

În finalul sezonului, clubul Winx se luptă alături de Matt şi Tinker Bell pentru a împiedica planurile lui Jim, mai bine cunoscut sub numele de cârlig de căpitan. În cele din urmă, văzând lumina, Tinker Bell revine la forma ei pură, iar Matt câştigă sirenele pe partea laterală a zânelor Winx. Jim transformă pomul vieţii într-o navă şi începe să zboare spre lumea coşmarurilor pentru a pune capăt tuturor viselor pentru totdeauna. Din fericire, Smee o termină cu Jim şi se mişcă din copac, din păcate, Jim cade din corabie şi se prăbuşeşte în portalul lumii coşmarurilor - fără a mai fi văzut niciodată. Înapoi pe Pământ, corpul zânelor Winx se dublează. Asa cum zânele Winx reale au de gând să-şi ia locul, Vermonya străluceşte o lumină asupra fetelor şi dezvăluie publicului ambele omologii Winx. Într-o rundă de evenimente, ştirile din întreaga lume urmăresc haosul care se desfăşoară în direct. Printre revelaţii, Vermonya se dovedeşte a fi cea care sabotează concertele zânelor Winx şi, de asemenea, îi dezvăluie adevărata identitate „Baba Yaga: The Dark Dame”, lăsând astfel sezonul deschis.

Evenimente majore Edit

  • O forţă misterioasă de aur din lacrimile lui Tinker Bell îi eliberează pe Matt de sirene şi îl întăreşte, permiţându-i să recupereze Sabia pierdută Barrie.
  • Matt învinge forma pură a lui Jim şi a lui Tinker Bell şi magia sunt restaurate!
  • Jim iese din adâncurile Lagunei sirenelor şi fuge spre Arborele Vieţii, doar pentru a fi interceptat de zânele Winx.
  • Jim transmite Arborele Vieţii, inima Ţării de Nicăieri, într-o navă de piraţi, iar Winx îl alungă.
  • Matt şi Tinker Bell se alătură luptei împotriva lui Jim.
  • Jim deschide un portal în Lumea Coşmarurilor şi intenţionează să-l aducă pe Arborele Vieţii în ea pentru a-şi aduce coşmarul.
  • Smee se răzbună împotriva lui Jim pentru că la trădat pe el şi pe zânele Winx.
  • Smee conduce nava departe de portal în Lumea Coşmarurilor, dar Jim este scos de pe navă şi intră în portal.
  • Ţara de Nicăieri sunt restaurate şi Tinker Bell este recunoscută din nou ca regină.
  • Zânele Winx se întorc la concertul lor în Central Park, dar este dat de Venomya, care transformă existenţa dublelor zânelor Winx într-un scandal mondial.
  • Venomya dezvăluie adevăratele identităţi ale zânelor Winx ca zâne şi îşi dezvăluie adevăratele motive şi identitate ca Baba Yaga.

Personaje Edit

În curând…

Alte date Edit

În curând…

Also on FANDOM

Random Wiki