FANDOM

Ţara de nicăieri
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 1
WOW14.png
Informaţia episodului
Număr total 14
Data difuzării (Italia) Septembrie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană Ľisola che non c’è
Nume în engleză Neverland
Succesiune de episoade
precedent
Căderea Reginei
următor
Fiul lui Peter Pan
Lista episoadelor

Ţara de nicăieri este al paisprezecelea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi primul episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

În lumea viselor, Jim şi Smee continuă să conspire secretele împotriva reginei în timp ce fiind urmăriţi de umbra creaturilor. Înapoi pe pământ, Bloom, Tecna si Flora supreveghează afară o alta performanţă care poate fi în pericol o fata pe nume Namomia. După ce concertul este aproape sabotat şi ele încearcă să afle cine le sabotează concertul, fetele deodată dispar brusc în lumea viselor şi atinge o evoluţie mai puternica a puterii Dreamix în Onyrix. În această nouă şi mai puternica putere pe bază de vis de formă, Winx întâlnesc spiritul lumii viselor, care le spune că sunt acum gata pentru a ajuta la salvarea lumii viselor de la distrugere.

Cu noile şi mult mai puternice puteri Onyrix, Winx îi ajuta pe Jim şi Smee care explică faptul că lumea vis este, de asemenea, numit „Ţara de Nicăieri”, în cazul în care un erou cu numele de Peter Pan a trăit şi a inspirat locul, şi că Tinker Bell (regina malefica din sezonul precedent) a fost inseparabilă de prietenii ei până când Peter Pan a abandonat-o fără un cuvânt, datorită lui Wendy Darling. Acum fetele trag concluzia ca dacă îl v-a găsi pe Peter Pan o v-a face din nou pe Tinker Bell bună şi v-a salva Ţara de Nicăieri iar ele merg în căutarea pentru a-l găsi pe Peter Pan. Winx Club se întoarce acasă pentru a-o găsi pe Wendy, care conduce un orfelinat din Londra. În altă parte, unul dintre monştrii din umbră absoarbe esenţa vitală a lui Bloom, care Tinker Bell intenţionează să absoarbă şi să facă partea rea a lui Bloom.

Evenimente majore Edit

  • Căpitanul Jim Hook declară revolta lui împotriva lui Tinkerbell.
  • Winx încearcă să atragă şi reţină un intrus misterios, care aproape era să distrugă concertul.
  • Winx pune capăt cu succes sabotajului lui Venomya un critic neobosit.
  • Winx sunt duse înapoi în lumea viselor unde puterile Dreamix evoluează în Onyrix.
  • Originea lui Tinkerbell, Jim Hook si Peter Pen sunt aflate.
  • Winx călătoresc înapoi la Londra în căutarea lui Wendy Darling, femeia responsabilă pentru plecarea lui Peter Pan lăsând în urmă Ţara de Nicăieri. În acelaşi timp, Tinkerbell trimite umbrele să o distrugă pe Wendy şi de a-i fura partea lui Bloom rea.
  • Winx salvează Wendy şi copiii ei de umbre, dar umbrele fura ceva de la Bloom.
  • Folosindu-se de o vraja nouă, Tinkerbell se transformă în umbră care a furat esenţa lui Bloom în vertij, omologul întuneric.

Personaje Edit

Alte date Edit

În curând…

Also on FANDOM

Random Wiki