FANDOM

Alyssa

Alyssa.

Alyssa este mama Florei şi a lui Miele, şi soţia lui Rollos. Apare pentru prima dată în sezonul 6, când merge în Alfea în Ziua Mamelor.

Înfăţişare Edit

Ziua Mamelor: poartă o rochie verde cu un colier violet deschis, decorat cu flori violete în centrul colierului, o centură şi mănuşi. În părul ei poartă o floare violetă.

Civil: Împărtăşeşte nişte asemănări cu Flora, de exemplu forma ochilor, părul maro şi pielea brunetă. Ochii ei sunt negri.

Personalitate Edit

Alyssa este o femeie simpatică, bucuroasă, haioasă şi foarte afectuoasă cu fiicele ei. Face experienţe cu plante, împreună cu Rollos, soţul său şi înţelege foarte mult despre plante.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 6 Edit

În episodul 14 al acestui sezon (Mythix), ea şi celelalte mame merg în Alfea pentru a celebra ziua mamei.

Sezonul 7 Edit

În episodul 6 al acestui sezon (Aventură pe Linphea), Flora şi celelalte zâne Winx merg pe planeta Linphea şi o găsesc făcând experienţe pentru a-i vindeca pe lupii magici. Alyssa şi Rollos le dau zânelor Winx nişte seminţe. Cu toate acestea, Alyssa îi arată lui Bloom nişte plante care doar există pe Linphea.

Alte date Edit

  • Numele „Alyssa” derivă de la cuvânt „Alyssum”, fiindcă există o floare cu acest nume.
  • Numele ei era „Rose” la început.