FANDOM

Animale magici.jpg

Animale magici.

Animalele magice sau animalele zână sunt creaturi magice care apar în sezonul 7. Fiecare dintre ei are un talent special, necesar pentru păstrarea echilibrului universului magic.

Legăturile magice Edit

Au legături speciale cu zânele Winx:

  • Elas: este un unicorn, şi este conectat cu Bloom.
  • Shiny: este o femelă fenix, şi este conectată cu Stella.
  • Amarok: este un lup magic, şi este conectat cu Flora.
  • Critty: este o pisică-pană, şi este conectată cu Musa.
  • Squonk: este un dinozaur plânge-plânge, şi este conectat cu Layla.
  • Flitter: este o veveriţă zburătoare, şi este conectată cu Tecna.

Descriere Edit

Zânele Winx au creat legături magice cu fiecare dintre animale în mod similar cu Zânişoarele în sezonul 2 sau cu Selkiile în sezonul 5. Aceste legături sunt similare cu celelalte două, fiindcă fiecare zână este conectată într-un mod magico-psihic, unde fiecare zână poate vorbi cu animalul acestuia şi să ia legătura cu acesta şi chiar putând să detecteze prezenţa animalului lor respectiv de la distanţă, aşa cum este arătat în episodul 10 (Winx prinse!) când Musa a reuşit să o salveze pe Critty prin legătura lor magică din mâinile Kalsahrei.

Înfăţişare şi trăsături Edit

Squonk Edit

Layla Squank.png

Layla se leagă cu Squonk.

Squonk este un animal preistoric din specia magică Plânge-Plânge (Cry-Cry tradus din limba engleză). Acesta este introdus în serie în episodul „Un prieten din trecut”. El este un animal sensibil care plânge foarte des când este ofensat, el find un animal blând şi jucăuş.

În forma originală Edit

Acesta este un animal micuţ cu blană turcoz şi lăbuţe mov. Are doi dinţii mari şi îndepărtaţi. Are sprâncenele mari şi proeminente şi aproape îi ascund ochii.

În forma Tynix Edit

Squank Tynix.jpg

Squonk în Mini-Lume.

Sub forma Tynix, Squonk se asemănă cu un hipogrif. Are două aripi mari şi de asemenea talia acestuia este mai mare. Culoarea blăniţei este turcoaz şi are nşte pene. Sprâncenele sunt de culoare moc, iar în restul gâtului are nişte pete mov de formă unui romb.

Shiny Edit

Stella Shiny.jpg

Stella se leagă cu Shiny.

Shiny este o femelă care are trăsături între unei păsării, cu aripile aurii şi este un fenix fiindcă are o coadă lungă şi desă cu penele roz. Acesteia îi place să fie în centrul atenţie şi îi plac lucrurile strălucitoare aşa de mult că putem să vedem că comportamentul ei este asemenea unei cooţofene, specie de pari care fură obiecte strălucitoare. Ea este introdusă în serie din primul episod

În forma originală Edit

Shiny este o femelă pasăre între canar şi fenix care are penajul galben şi o coadă lungă de pene roz. Ochii ei sunt mari şi au gene lungi, ciocul roz şi picioarele de culoare magentă. Penajul ei alternează între galben, portocaliu, dar şi roz şi violet.

În forma Tynix Edit

Shinz Tynix.png

Shiny în Mini-Lume.

În această formă Shiny este asemenea unui fenix matur. Are penajul mai lung şi diversificat printre care şi pene bej în zona gâtului şi pene violet ale aripilor mari şi în zona capului. Tot în aceeaşi zonă are decorativ nişte nestemate. 

Amarok Edit

Flora Amarok.png

Flora se leagă cu Amarok.

Amarok este un lup din specia magi-lupilor, originar de pe Linphea, planeta de origine a Florei. Amarok este o fire veselă şi se asemenă la comportament cu un câine, deşi este destul de neîndemânatic şi dărâmă diverse lucruri. 

În forma originală Edit

Acesta este un lup de talie medie şi cu blana foarte deasă, de culoare maro. În jurul gâtului şi urechilor are nişte smocuri de blană de culoare albă, la fel şi în zona inferioară a labelor, şi o coadă deasă.

În forma Tynix Edit

Amarok Tynix.jpg

Amarok în Mini-Lume.

În acestă formă Amarok îşi augmentează mărimea şi are coada albă cu mov. Pe cap poartă un fel de coroană de aur cu o nestemată mov în mijloc. În zona botului are alte nestemate verzi, la fel şi pe membrele posterioare. Blana îi este mai deschisă la culoare.

Critty Edit

Musa Critty.jpg

Musa se leagă cu Critty.

Critty este o pană-pisică, specie de felină magică din Evul Mediu. Aceasta este introdusă în serie în episodul 9 (Înapoi în Evul Mediu), în Italia Evului Mediu. Aceasta este o felină destul de răutăcioasă şi agresivă la prima apariţie când este urmărită de soldaţi, deşi aceasta poate fi blândă şi drăgăstoasă ea având înclinaţi artistice şi iubind muzica.

În forma originală Edit

În forma ei originală, Critty este o felină de talie mică, dar are blana de culoare roz cu mov şi o coadă stufoasă cu alb, roz şi mov. Ca şi accesoriu acestă are o fundă micuţă violet pe coadă. Urechile ei sunt violet în partea interioară şi sunt ascuţite. Ochii ei sunt mari şi verzi.

În forma Tynix Edit

Critty Tynix.jpg

Critty în Mini-Lume.

În forma ei Tynix, Critty îşi augmentează mărimea şi are forma unei leoaice. Blana ei este mai lungă şi deasă de culoare roz cu nuanţe şi de roz închis şi mov, aşa cum îi sunt urechile. De asemenea are nişte nestemate în frunte şi în zona superioară a capului.

Flitter Edit

Tecna Flitter.jpg

Tecna se leagă cu Flitter.

Flitter este specia unei veveriţe tehno-magice originară de pe planeta Zenith. Ea este introdusă în serie în episodul 12 (Un animal zână pentru Tecna), şi este animalul magic care s-a legat cu Tecna. Aceasta este o fire energetică şi veselă. 

În forma originală Edit

În acestă formă Flitter este o veveriţă cu blăniţa mov şi urechii lungi. Are o coadă stufoasă şi are o pereche de ochelari. Blana ei alternează de la gri închis în zona urechilor cu verde în blăniţa cozii ei.

În forma Tynix Edit

Flitter Tynix.png

Flitter în Mini-Lume.

În acestă formă Flitter este o combinaţie între un cal, veveriţă zburătoare şi maimuţă. Talia ei este mai mare şi are o membrană între corpul ei şi membrele posterioare de culoare verde transparent, cu care poate zbura. Blana ei este mai lungă şi violet şi are şi ea nestemate decorative în zona capului. Urechile sunt lungi şi în jurul gâtului are blana de culoare albă şi o decoraţiune cu o nestemată roşie.

Elas Edit

Bloom Elas.png

Bloom se leagă cu Elas.

Elas Tynix.jpg

Elas în Mini-Lume.

Elas este un unicorn legat cu Bloom şi este originar de pe Pământ din China. Acesta este introdus în episodul 13 (Secretul unicornului). Acesta este o fire nobilă şi mândră, şi destul de vorbăreţ. La început însă pare agresiv din cauza contaminaţiei cu magie sălbatică.

În forma originală Edit

În acestă formă Elas este un unicorn cu părul alb şi cu un model roz şi bej pe spate. În frunte are un corn magic şi o coamă în bej şi roz.

Contaminat cu magie sălbatică Edit

Elas Magie salbatica.png

Elas contaminat cu magie sălbatică.

Când Winx l-au văzut pentru prima dată acesta era sub influenţa magiei sălbatice care l-a transformat într-o creatură între unicorn şi dragon având solzi portocalii şi o comă roşcată.

În forma Tynix Edit

În acestă formă Elas devine un unicorn matur cu coama şi coada mai lungi şi mai dese. În zona cornului, mai lung, sunt nestemate, iar la gât poartă un nestemat roz.

De-a lungul seriei Edit

În curând…

Puteri şi abilităţi magice Edit

În curând…

Alte date Edit

  • Critty şi Shiny sunt singurele femele.

Personaje din Winx Club
Club Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphne
Specialişti: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoy | Paladini: NexThoren
Duşmani: TrixLord DarkarValtorVrăjitorii Cercului NegruTritannusSelinaKalshara şi BrafiliusAlţii…
Alte personaje aliate ale Clubului Winx: ZânişoareSelkieAnimale magiceAlţii…

Also on FANDOM

Random Wiki