FANDOM

Ascultă-ţi inima
Sezonul 5, episodul 22
126
Informaţia episodului
Număr total 126
Data difuzării (Italia) 18 aprilie 2013
Data difuzării (SUA) 5 mai 2013
Alte nume
Nume în italiană Ascolta il tuo cuore
Nume în engleză Listen To Your Heart
Succesiune de episoade
precedent
O întâlnire perfectă
următor
Ochiul rechinului
Lista episoadelor

Ascultă-ţi inima este episodul 126 al serialului Winx Club şi episodul 22 din sezonul 5.

Rezumat Edit

Episodul începe în Oceanul Infinit, unde Tritannus şi vrăjitoarele Trix plănuiesc să fure sigiliul pilonului de control, fără să ştie că zânele Winx au distrus-o. În Alfea, nişte zâne joacă o partidă de volei magic. Însă echipa zânelor Winx pierde şi echipa lui Krystal câştigă.

Krystal îl îmbrăţişează pe Helia fericită, dar el îi spune că o iubeşte pe Flora. Pe Eraklyon, Sky iese în curtea palatului şi vorbeşte cu Helia, dar Diaspro îl vede şi ghicind unde se îndreaptă, ea le spune gărzilor că Sky trebuie să revină la palat. În Alfea, Bloom se află în camera sa şi se gândeşte la Sky, când intră Flora plângând. Ea îi spune să creadă că Helia o iubeşte pe Krystal. Bloom o consolează şi îi spune Florei că Helia o iubeşte pe ea şi nu pe Krystal.

Tecna îi spune Florei să vorbească cu Helia despre ceea ce simte, pentru că ea a reuşit cu Timmy. Atunci Tecna primeşte noi ştiri din Zenith, în care regele Cryos informează populaţia de pe Zenith nu se va alătura alianţei şi că planeta se va apăra singură. Tecna le spune zânelor Winx că trebuie să meargă pe Zenith şi să-l convingă pe Cryos să se alăture alianţei.

Pe Zenith, Tecna le explică zânelor Winx cum este oraşul principal, când Stella găseşte un centru comercial şi vrea să meargă la cumpărături. Tecna îi spune Stellei că există o maşină care în mod automat predă comenzile persoanelor. Stella începe să ceară lucruri, şi strică maşina. Zânele Winx ies din magazin şi se îndreaptă spre palat pentru a vorbi cu Cryos.

În Oceanul Infinit, vrăjitoarele Trix le atacă pe Selkiile care păzesc pilonul de control. Când Tritannus încearcă să fure sigiliul pilonului de control, descoperă cu stupoare că acesta nu mai este acolo. Selkiile îl informează că zânele Winx au distrus sigiliul. Atunci Tritannus se supără şi începe să distrugă pilonul de control.

În Zenith, încep să cadă raze. Lumea începe să alerge, şi roboţii planetei Zenith încep să tragă fără control raze în oameni şi în clădiri. Zânele Winx se transformă, pentru a salva planeta Zenith. Lucrurile se complică când Winx descoperă că roboţii planetei Zenith atacă palatul, pentru că sunt sub o vrajă întunecată.

În palat, regele Cryos este înconjurat de roboţi fermecaţi, până când apar Tecna şi zânele Winx, care îl protejează pe regele Cryos. Floră îi spune lui Bloom să o atace în aşa fel încât ca roboţii să confundă inamicul şi să se distrugă singuri. În Oceanul Infinit, toţi selkii vin şi le atacă pe vrăjitoarele Trix, şi apoi îl atacă pe Tritannus ca să-l împiedice să destabilizeze pilonul.

Tritannus şi vrăjitoarele Trix pleacă şi în cele din urmă totul revine la normal. Regele Cryos spune că tehnologia planetei Zenith a eşuat, şi că zânelor Winx l-au salvat. Tecna îi spune lui Cryos să reconsidere alianţa de planete, şi Cryos acceptă. Gardiana Sirenix a Tecnei spune că Tecna şi-a câştigat dorinţa. Tecna îşi doreşte ca lumea de pe Zenith să se simtă conectată cu toate planetele dimensiunii magice.

În Alfea, Bloom primeşte un mesaj de la Sky spunând că vrea să-o vadă, şi atunci apare Sky în persoană, şi Bloom se urcă pe motocicleta lui Sky. Bloom îl iartă pe Sky, şi cei doi zboară împreună. Bloom începe să-şi reamintească aventurile cu Sky, şi amândoi sunt foarte fericiţi.

În Oceanul Infinit, Tritannus este foarte supărat pentru că nu va fi împărat, şi o întreabă pe Daphne cum să-şi atingă ţelul. Atunci Daphne îi vorbeşte lui Tritannus despre Politea, o zână Sirenix coruptă de putere, care s-a transformat într-un monstru. Darcy şi Stormy spun că o vor căuta pe Politea, îi vor fura puterea ei şi vor acţiona fără ştirea lui Icy şi Tritannus.

Evenimente majore Edit

  • Flora începe să creadă că Helia vrea să fie cu Krystal.
  • Tecna îşi foloseşte dorinţa Sirenix.
  • Bloom şi Sky se împacă.
  • Darcy şi Stormy o abandonează pe Icy.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Aceasta este prima dată când apare un oraş pe planeta Zenith.
  • Când Tecna îşi foloseşte dorinţa, aripile sale dispar.
  • Înainte ca zânele Winx să meargă pe Zenith, colierul Tecnei dispare şi reapare în multe scene.
  • Într-o scenă, colierul Musei lipseşte.

Galerie Edit