FANDOM

Acest articol se referă la şcoală. Despre episodul, vezi Auditoriul de Aur (episod).
Auditoriumul de Aur.png

Auditoriul de Aur

Auditoriul de Aur este una dintre şcolii din Dimensiunea Magică. Ea este o şcoala prestigioasă de muzică de pe Melodie, planeta de origine a Musei şi a Dilettei, directoarea Auditoriului şi prietena lui Daphne. Este o şcoală mixtă, atât pentru fete cât şi pentru băieţii.

Descriere Edit

Holul principal.jpg

Holul principal.

Auditoriul este o clădire circulară, înconjurat de un zid protector cu un mic spaţiu special, lăsat accesului în şcoală. Clădirea este de culoare aurie, fapt de unde derivă şi numele şcolii. Auditoriul de Aur este structurat pe două etaje şi are multe ferestre situate pe fiecare dintre etaje, inclusiv în partea de sus, unde se află situată o cupolă.

Şcoala este localizată într-o zonă împădurită, cu mulţii arbori. De asemenea clădirea este situată deasupra unui sistem elaborat de peşterii, numit Pandemoniu.

Uniforma Edit

Uniforma Auditoriumului de Aur.png

Uniforma.

Uniforma elevilor diferă de la băieţii la fete. Fetele poartă acelaşi fel de rochii de culoare mov şi albastră, cu o mică cravată în forma cheii Sol în piept. Părul lor este strâns în cozii împletite sau în cocuri unicate, cu diverse accesorii de păr în forma notelor muzicale. Băieţii poartă pantaloni albaştrii, cămăşi albe şi sacouri mov cu gulere ridicate.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 6 Edit

Directoarea Diletta.png

Diletta, directoarea şcolii.

În episodul 5 (Auditoriul de Aur), Daphne primeşte invitaţie de la prietena ei, Diletta, la Auditoriul de Aur. Daphne le ia pe Winx cu ea şi pe alţi elevi. Ajunse acolo Winx şi Daphne sunt primite călduros de elevii şi de Diletta în holul principal. După ce Daphne le-o prezintă pe Diletta, Diletta îi cere să vorbească în particular cu ea despre atacul asupra Colegiului Linphea.

Sala de concerte.jpg

Sala de concerte.

Între timp Winx şi Musa explorează sala de muzică. Musa le explică pe rând despre diversele instrumente muzicale şi cum se cântă la ele. Apoi ea le spune o legendă despre creaturile care locuiesc în peşterile de sub şcoală, Spiritele Pandemoniului, ale căror strigăte au frecvenţe foarte mari.

Cântecul Musei.png

Înfrângerea Spiritelor.

Lucrurile se complică atunci când Selina, la cererea surorilor Trix, convoacă Spiritele Pandemoniului cu ajutorul Legendariumului. Însă Tecna şi Musa localizează peştera în care se află spiritele. Astfel Musa îşi foloseşte vocea contra spiritelor la îndemnul Tecnei. Datorită ingeniozităţii şi originalităţii de care dau dovadă, Musa şi Tecna îşi obţin puterile Bloomix. Astfel ele încearcă din nou, cu vocea Musei şi vraja de amplificare a sunetelor a Tecnei, ele sunt capabile să înfrângă spiritele pentru totdeauna.

Pandemoniul.jpg

Cântecul Musei.

La sfârşit Diletta le mulţumeşte Tecnei şi Musei pentru ajutorul acordat cu spiritele şi ca dovadă a curajului lor, ea spune că cântecul Musei va rămâne ca un ecou în Pandemoniu, pentru totdeauna.

Also on FANDOM

Random Wiki