FANDOM

Bătălia finală
Sezonul 1, episodul 26
26
Informaţia episodului
Număr total 26
Data difuzării (Italia) 26 martie 2004
Data difuzării (SUA) 11 decembrie 2004
Alte nume
Nume în italiană Battaglia finale
Nume în engleză The Witches’ Downfall
Succesiune de episoade
precedent
Somnul Magix-ului
următor
Fenixul întunecat
Lista episoadelor

Bătălia finală este episodul 26 al serialului Winx Club şi episodul 26 din sezonul 1.

Rezumat Edit

Episodul începe în Alfea, unde zânele şi specialiştii se pregătesc pentru bătălie. Atunci, Armata Întunericului, cu vrăjitoarele Trix ajung la Alfea, şi încep să atace. Faragonda şi Griffin creează o barieră pentru a proteja Alfea din atac, dar vrăjitoarele Trix o rup şi urmează să atce din nou.

Atacul zânelor şi al specialiştilor pari să fii inutil împotriva vrăjitoarelor Trix, dar atunci apare Bloom cu puterile Flăcării Dragonului. Sky de asemenea revine. Vrăjitoarele Trix nu înţeleg ceea ce se întâmplă. Bloom o atacă pe Icy, dar ea evită atacul. Atunci toate zânele Winx se alătură lui Bloom, şi începe o bătălie între vrăjitoarele Trix şi zânele Winx.

Armata Întunericului urmează să atace, în timp ce Sky şi Riven vorbesc despre ceea ce s-a întâmplat în oraşul de din Magix. Apoi Brandon îi ajută pe Sky şi Riven în atacul lor. Între timp, Bloom şi Icy se duelează în aer, deasupra Magix-ului, şi celelalte Trix luptă împotriva celorlalte zâne Winx.

Bătălia în Alfea este din ce în ce mai intensă. Zânele, specialiştii şi cei trei directori luptă împotriva Armatei Întunericului. Apoi apare Fântână Roşie distrusă, şi mai târziu oraşul din Magix. În cerul de pe Magix, Icy o îngheaţă pe Bloom. Darcy şi Stormy luptă împotriva celorlalte zâne Winx.

O tornadă le absoarbe pe zânele Winx, dar fetele reuşesc să atace această tornadă a lui Darcy şi lui Stormy. Atunci Faragonda şi Griffin le capturează pe Darcy şi Stormy într-o bilă, şi dispar nişte monştri ai Armatei Întunericului. În pădurea din Magix, Bloom reuşeşte să se elibereze din aisbergul lui Icy şi o atacă pe Icy, şi restul monştrilor de asemenea dispar.

Stella merge cu Brandon, Tecna cu Timmy şi Musa cu Riven. Atunci apare o lumină pe cer, şi apare Bloom cu Icy inconştientă. Sky se apropie de Bloom şi cei doi se sărută. În oraşul din Magix, toţi locuitorii revin la viaţă. Soarele revine să iasă în toată dimensiunea magică.

Griffin decide că ea şi elevele sale vrăjitoare trebuie să revină la Turnul norilor, deşi va fi dificil ca toate lucrurile să revină la normal. Griffin şi spune că vrăjitoarele Trix vor fi trimise la temniţa din lacul Roca Luminii. Knut vrea să-i spună Faragondei ceva, şi nu se încumetă dar apoi îl spune: vrea să rămână în Alfea. Faragonda şi Griffin acceptă.

Zânele Winx spun să aibă o petrecere. Mirta îi spune lui Lucy să rămână cu ea în Alfea, dar Lucy nu vrea. Flora se duce cu Mirta. Griffin şi Faragonda pleacă, şi Griffin pleacă cu vrăjitoarele printr-un portal spre Turnul norilor. Vrăjitoarele Trix apar legate cu cătuşe pentru a fi trimise la temniţa din lacul Roca Luminii. Stella spune la revedere, şi atunci Peppe se duce cu „mama sa” Icy şi îl lasă pe Kiko.

Noaptea, Faragonda anunţă o petrecere pentru a-şi reaminti victoria lor. Apoi spune să schimbe numele formei de bază a transformării unei zâne, şi acum acea transformare se va numi „Winx”. La petrecere, toţi celebrează victoria. Faragonda îi spune lui Saladin să bea o bere, deşi el nu a făcut asta niciodată.

Stella spune vrea să celebreze cu Brandon, iar apoi îi spune că nu contează că nu este un prinţ. Flora spune că în curând vor reveni să celebreze ceva cu Tecna şi Timmy. Atunci apar nimfele de apă care pleacă din şcoala. Ceva mai retrasă, Bloom este îngândurată cu privire la trecutul ei şi la părinţii ei biologici, dar apare Sky care spune că o va sprijini în tot.

Evenimente majore Edit

  • Bloom şi Sky ajung să ia parte la bătălia finală.
  • Bloom luptă împotriva lui Icy, şi Bloom câştigă până la urmă.
  • Stella, Flora, Tecna şi Musa luptă faţă în faţă cu Darcy şi Stormy, şi zânele câştigă până la urmă.
  • Bloom şi Sky se sărută.
  • Oraşul din Magix revine la normal.
  • Griffin şi elevele sale vrăjitoare revin la Turnul norilor.
  • Saladin şi Specialiştii revin la Fântână Roşie şi îşi vor restaura şcoala.
  • Knut rămâne în Alfea ca asistent.
  • Mirta va studia în Alfea.
  • Icy, Darcy şi Stormy sunt trimise în Fortăreaţa Luminii şi Peppe se duce cu Icy.
  • Aceasta este apariţia finală a lui Peppe şi a nimfelor.
  • Stella şi Brandon devin un cuplu.
  • Bloom şi Sky devin un cuplu.
  • Tecna şi Timmy devin un cuplu.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • În acest episod este revelat că Kiko a traversat bariera magică pentru că are puteri, şi că el este un animal cu o relaţie cu natura, şi de aceea într-o scenă apare Kiko zburând cu Peppe.
  • Acesta este ultimul episod al sezonului 1.

Galerie Edit

Video Edit

Winx Club - Sezonul 1 Episodul 26 - Bătălia finală -EPISODUL COMPLET-22:25

Winx Club - Sezonul 1 Episodul 26 - Bătălia finală -EPISODUL COMPLET-

Also on FANDOM

Random Wiki