FANDOM

Bloom
Bloom WoW

Nume

Bloom

Rasă

Zână

Origini

Domino

Ocupaţie

În căutarea talentelor (ulterior concediată şi reangajată mai târziu)

Talentul nativ

Artă

Relaţii

Winx (prietene şi colege)
Roxy (prietenă şi aliată)
Ace (angajator)

Puteri şi abilităţi

Dreamix, Onyrix

Debut

Hoţul de talente

Dublaj

Haven Paschall (DuArt)

Bloom este protagonista seriei Winx Club, dar şi personaj în seria Winx Club WOW: World of Winx. În această serie, Bloom şi zânele Winx sunt angajate la emisiune WOW să găsească noi talente pe Pământ.

Înfăţişare Edit

Bloom are o înfăţişare similară cu cea originală, numai că pare mai matură decât în seria originală.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 1 Edit

Bloom şi celelalte Winx se află în Gardenia, unde lucrează ca şi angajate la o emisiune televizată să găsească copii talentaţi. Totui sub această acoperire Bloom încearcă să-şi dea seama cine este hoţul de talente, un individ care răpeşte copii talentaţi cu scopul de a le folosi talentele magice pentru forţele răului.

În primul episod Bloom apare la televizor alături de celelalte Winx luând micul dejun. Fiecare dintre Winx dă un interviu din care se află că Bloom şi Musa împart aceeaşi cameră. De-a lungul interviului este arătat stilul de viaţă al fetelor în Gardenia, iar Bloom este prezentată ca şi artista grupului. În continuare ele sunt filmate pe teren când sunt în căutarea primului talent, când Bloom le aminteşte fetelor că nu au voie să folosească magia şi că nu pot să îi dezvăluie identitatea ca şi zâne.

Într-una dintre misiunile lor Bloom aproape reuşeşte să-l încolţească pe făptaş, dar acesta scapă. Mai târziu Bloom şi celelalte fete fac cunoştinţă cu Annabelle, primul talent care va fi răpit de către Regină. Bloom urmăreşte reprezentaţia acesteia când aceasta este răpită şi are o viziune ciudată. În continuare Bloom este singura care poate lua legătura cu Annabelle şi astfel ajunge în lumea visurilor. Acolo o întâlneşte pe fată, dar nu poate salva, în ciuda noilor puteri Dreamix.

Mai multe în curând…

Sezonul 2 Edit

În curând…

Puteri şi abilităţi Edit

Dreamix Edit

Bloom simte o energie ciudată care o cuprinde în timpul reprezentaţiei lui Annabelle. Această energie este defapt o nouă putere pe care Bloom o va experimenta în al doilea episod al sezonului 1, când prin intermediul unei viziuni ajunge în Lumea Visurilor. De menţionat că Bloom nu poate intra în Lumea Visurilor fără puterile ei Dreamix, aspect asemănător cu alte transformări precum Mythix fără de care nu putea intra în Lumea Legendarium sau ca şi Sirenix fără de care nu putea intra în Oceanul Infinit.

O abilitate specială a acestei puterii este viziunea Dreamix care îi permite lui Bloom să identifice talentele dintr-o mulţime. Această abilitate este foarte folositoare, mai ales în misiunile de identificare a următoarelor potenţiale victime.

Un alt aspect important al acestei puterii este că Bloom are o specialitate a acestei puterii şi anume de slăbire a forţelor inamicilor.

Onyrix Edit

În curând…

Alte date Edit

  • Bloom este dublată de Haven Paschall în varianta DuArt.

Galerie Edit

Winx Club WOW: World of Winx
Winx
Bloom · Stella · Flora · Musa · Tecna · Layla · Roxy
Duşmani
Tinker Bell · Omul Crocodil · Şamanul · Smee · Jim · Banshee · Obscura · Sinka · Stoney · Vertigo · Virus · Venomya
Talentele
Annabelle · Madelyn · Nadine · Naoki · Silke · Sophie · Vincenzo · Yu
Personalul WOW!
Ace · Cliff · Margot · Puff · Lorelei · Bloom · Stella · Flora · Musa · Tecna · Layla