FANDOM

Butterflix.jpg

Winx cu Fluturix.

Fluturix (în versiunea originală: Butterflix) este transformarea pe care Winx o obţin în sezonul 7, împreună cu o altă transformare numită Tynix. Este relaţionată cu natura şi fiinţele vii, fiindcă fiecare zână are un animal magic.

Moduri de a-i obţine Edit

Winx obţin Fluturix ca un cadou al naturii, luptând pentru prezervării ale mediului ambient.

Speculaţii Edit

Roxy, care a fost cu Winx în misiune, nu a primit transformarea Fluturix, chiar şi fiind zâna animalelor.

În sezoanele anterioare, Winx deja au realizat mai multe acte de protecţie pentru animalele şi pentru mediul ambiental, fără a fi recompensate cu Fluturix, îndeosebi în sezonul 5, care a fost foarte centrat pe protecţia ecosistemelor maritim. Poate că Fluturix este exclusiv legat doar de animale magice.

În cartea animalelor a directoarei Mavila, primul pas pentru obţinerii puterii supreme ale animalelor este să găsească o sursă de energie sălbatică. Kalshara găseşte una înăuntrul Alfeei şi o fură, şi se converteşte într-o metamorfozată. Winx probabil că au găsit o altă sursă a acestei magii pentru a obţine Fluturix.

Aparenţă Edit

Winx au multe forme similare între ele. Ţinuta lor constă într-o rochie deasupra genunchilor cu un model asemănător cu cel al aripilor fluturilor. Parul este înfăşurat într-o coadă lungă pe spate şi cu multe podoabe de forma unui fluture. Au numai o pereche de aripi, delicate ca ele unor fluturi. Pantofi şi brăţări au ataşate de ele aripi.

Puteri Edit

Fluturix nu pare să fie cea mai puternică dintre transformări, pentru că a fost creată pentru probleme punctuale: forţe sălbatice ale naturii (la fel ca Sirenix a fost obţinut pentru a realiza magii sub apă). În acest fel, slăbiciunea sa este că Fluturix nu se poate folosi pentru a-i provoca daune niciunui animal sau plantă.

Fiecare Winx are o vrajă Fluturix unică.

  • Bloom: comunică cu inimile animalelor şi poate să le cheme în ajutorul său.
  • Stella: foloseşte lumina soarelui pentru înlăturarea magiei obscure.
  • Flora: comunică şi cere ajutor plantelor.
  • Musa: creează unde de sunet care astâmpără creaturile vii.
  • Layla: această putere foloseşte apa ambientului ca o formă de atac.
  • Tecna: restaurează normalitatea energiilor care mişcă dimensiunii magică.

Alte date Edit

  • Cuvântul Fluturix (aşa este numită transformarea în română) vine de la cuvântul „Fluture”, care se traduce în engleză ca „Butterfly”. Esenţa puterii Fluturix este natura.
  • Aceasta este prima transformare care are secvenţe de dans în ea.
  • Deoarece Fluturix este un dar al naturii, aceasta este a doua transformare care vine de la natură. Prima este Sophix.
Winx Club Season 7 - Butterflix Transformation (Episode 3) Română Romanian01:45

Winx Club Season 7 - Butterflix Transformation (Episode 3) Română Romanian

Puterea Fluturix

Transformări din Winx Club
Winx (transformare bazică) • CharmixEnchantixBelievixHarmonixSirenixBloomixMythixButterflixTynix

Also on FANDOM

Random Wiki