FANDOM

Winx-6x22-2.jpg

Cafeneaua înainte de a fi renovată.

Cafeneaua muzicală este una dintre sălile demult uitate din Alfea. Asemenea Florei (când găseşte sera secretă), Musa găseşte această sală din întâmplare. Cafeneaua apare ca şi locaţie în sezonul 6, în episodul „Cafeneaua muzicală”. Potenţialul magic al acesteia le va ajuta pe Winx să apere Alfea de atacul Vrăjitoarelor Trix.

Descriere Edit

Cafeneaua este descoperită de Musa care este atrasă de muzica frumoasă a instrumentelor magice de acolo. Locul asemenea Serei Secrete, este ascunsă după un perete invizibil. Interiorul acesteia aduce un pic cu Barul Frutti Music. Ca şi acesta acesta are o scenă plină de instrumente şi un bar de unde peroanele îşi pot procura diverse băuturi şi răcoritoare.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 6 Edit

Cafeneaua este descoperită din întâmplare de Musa care aude o melodie frumoasă venind din această. Atrasă ea trece print-un perete invizibil. Fermecată de frumuseţea şi instrumentele sălii, Musa decide să se folosească de potenţialul magic al instrumentelor pentru a apăra Alfea. De asemenea decide să transforme locul într-o cafenea muzicală. Ea este sprijinită de eleve, precum Roxy şi zânele Winx.

Tot aici este locul în care Rumplestilskin este trimis de Selina din Legendarium cu scopul de a fura vocea acesteia.

Sezonul 7 Edit

În curând…

Alte date Edit

  • Cafeneaua muzicală este ca de a doua cameră secretă din Alfea descoperită de una dintre membrele Winx după Sera Secretă, descoperită de Flora.
    • Ca şi în seră, accesul se face printr-un perete invizibil.
  • Este posibil ca înainte cafeneaua să fi avut alt proprietar/îngrijitor ca şi în cazul serei.
  • Interiorul cafenelei este oarecum similar cu Barul Frutti Music, bar deţinut de Klaus, tatăl lui Roxy în Gardenia.

Also on FANDOM

Random Wiki