FANDOM

Campioanle din Alfea

Campioanele din Alfea.

Campioanele din Alfea sunt cele trei zâne legendare din Alfea, care conform legendelor acestea erau cele mai puternice trei zâne din istoria dimensiunii magice.

Descriere Edit

Cele trei campioane din Alfea sunt cele trei zâne legendare, Ress Zâna Focului, Siobhan Zâna Apei şi Farcellia Zâna Vântului. Ele sunt atât de puternice încât conform celor spuse de Daphne în serie, acestea au refuzat legătura magică cu Zânişoarele. Ele fac parte din Legendarium, şi puterile lor sunt bazate pe elementele foc, apă şi aer.

În memoria acestora într-o cameră secretă din Alfea, cu acces limitat, sunt păstrate trei statui ale campioanelor.

Înfăţişare Edit

Ress, Zâna Focului Edit

Ress are părul lung şi roşcat dat pe spate, iar tenul de culoarea portocalie. De asemenea fusta lungă şi topul scurt sunt de culoare portocali. Aripile ei sunt câte două pe fiecare parte şi sunt portocali.

Siobhan, Zâna Apei Edit

Siobhan asemenea lui Ress are aceleaşi aripi, numai că sunt de culoare albastră, la fel şi tenul ei şi părul lung prins într-o coadă de cal. Rochia ei este lungă albastră şi îi lasă umerii goi.

Farcella, Zâna Vântului Edit

Farcella are aripile asemănătoare cu ale celorlalte două numai că sunt de culoarea turcoază. Părul ei este turcoaz şi lung si este prins în spate cu o bandă în jurul capului. Tenul ei şi topul şi fusta ei sunt de culoare turcoaz.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 6 Edit

În episodul „Atacul de campioane”, după ce Selina primeşte ordine de la Trix să citească din Legendarium ceva care să le împiedice pe zâne să câştige, aceasta le invocă pe cele trei campioane din Alfea. Astfel că statuile celor trei se trezesc la viaţă şi atacă zânele din Alfea. Însă cu ajutorul lui Daphne şi al Laylei, care a eliberat Zânişoarele, zânele legate de zânişoare au reuşit să le învingă pe campioane.

Abilităţi magice Edit

Campioanle din Alfea2

Campioanele aveau fiecare puterile bazate pe elementele foc, apă şi aer. Ress fiind zâna focului, avea puterile bazate pe acest element, Siobhan pe apă, iar Farcella pe aer.

Ress aruncă flăcări, Siobhan atacă cu jeturi de apă din mâine, iar Farcella poate provoca tornade. De precizat este faptul că slăbiciunea lor cea mai mare este faptul că au refuzat legătura cu Zânişoarele. Din acest motiv, Winx şi restul zânelor care au fost legate cu zânişoarele au putut să le învingă.

Alte date Edit

  • Legenda campionelor este singura legendă din Legendarium în care apar zâne.
  • Campioanele sunt ultimele personaje invocate de Selina la ordinul vrăjitoarelor Trix.
  • Pot fi considerate personaje negative pentru că le-au atacat pe zânele din Alfea.
  • Statuile celor trei se află într-o cameră secretă din Alfea.
Winx Club
Winx
Bloom · Stella · Flora · Musa · Tecna · Layla · Roxy
Specialişti
Sky · Brandon · Riven · Timmy · Helia · Nabu · Roy
Paladini
Thoren · Nex
Duşmani
Trix · Lord Darkar · Valtor · Mandragora · Vrăjitorii Cercului Negru · Vrăjitoarele Ancestrale · Tritannus · Politea · Selina · Acheron · Kalshara · Brafilius
Profesori
Faragonda · Griffin · Saladin · Griselda · Palladium · WizGiz · Daphne
Personaje aliate
Zânişoare · Selkie · Animale magice · Kiko · Daphne · Vanessa · Mike · Roy · Nebula · Ligea · Tressa · Luna · Radius · Marion · Oritel · Galatea · Eldora · Selina