FANDOM

Colegiul Alfea pentru zâne
Sezonul 1, episodul 3
3
Informaţia episodului
Număr total 3
Data difuzării (Italia) 2 februarie 2004
Data difuzării (SUA) 3 iulie 2004
Alte nume
Nume în italiană Ľanello di Stella
Nume în engleză Alfea College for Fairies
Succesiune de episoade
precedent
Bun venit în Magix!
următor
Mlaştina lui Melmamora
Lista episoadelor

Colegiul Alfea pentru zâne este al treilea episod al serialului Winx Club şi al treilea episod din sezonul 1.

Rezumat Edit

Bloom începe să frecventeze primele orele la Alfea cu prietenele sale. Prima oră o au cu profesorul WizGiz, care predă metamorfosiombioza, adică arta transfigurării. După ce le introduce în primele noţiunii, el le cere să facă un mic exerciţiu practic. Everciţiul constă în schimbarea culorii părului. Toată lumea duce la îndeplinire sarcina dată, mai puţin Bloom, care are dificultăţi în a-şi folosi puterile recent descoperite. Mai târziu, Flora o consolează pe Bloom şi împreună cu Stella încearcă să o ajute cu exerciuţiul dat.

A doua zi, Bloom şi Flora întârzie la micul dejun, din cauza lui Bloom care a dormit prea mult. După micul dejun, directoarea Faragonda le comunică despre balul anual dat de Alfea, la care participă şi Specialiştii care aduc cadouri zânelor. Balul va avea loc în aceea seară, iar prin urmare orele sunt anulate în această zi pentru ca zânele să aibă timp să se pregătească.

Între timp, în Turnul Norilor, directoarea Griffin, le spune vrăjitoarelor de petrecerea zânelor şi de faptul că nici una dintre ele nu a fost invitate. La auzul veştii, vrăjitoarele încep să huiduiască, dar se opresc când aud de iniţiativa că au permisiunea să se ducă şi să le ruineze petrecerea. Entuziasmate de idee, Trix iau iniţitivă şi se prezintă de îndată în biroul directoarei cu un plan. Încântată, Griffin le dă permisiunea.

La Alfea, Win deja se pregătesc de bal, dar Bloom este singura care nu are rochie, de aceea fetele o însoţesc până în Magix la cumpărături. Acolo Bloom nu găseşte nimic ce să cumpere şi să-şi permită. După mai multe ore, fetele decid să se reîntoarcă la Alfea, iar Bloom rămâne să caute în continuare. Spre norocul ei, ea găseşte o rochie pe care o cumpără şi pe care să o modifice.

Întoarsă la Alfea, ea se apucă să îşi ajusteze rochia, când îşi dă seama că are nevoie de foarfece. Cum nu a găsit foarfece la ea în cameră se duce să le ia dintr-o magazie, dar ajunge defapt într-un tunel subteran de unde aude voci. Ea recunoaşte vocile ca aparţinând lui Trix şi fuge să se ascundă. Curioasă ea le urmăreşte şi află de planul lor de a distruge petrecerea şi de produce panică între zâne prin vrăjirea codurilor aduse de Specialişti.

Astfel ea se hotăreşte să le avertizeze pe Winx de pericol, şi de faptul că adevăratul motiv al vrăjitoarelor este de a fura inelul magic al Stellei. Grăbită coboară, în camera balului, unde dă peste Brandon (Sky). Deşi fericită să-l vadă acolo,ea pleacă să-şi avertizeze prietenele, însă nu înainte de ai promite un dan lui Brandon. După ce le găseşte pe fete, ele o ajută pe Bloom şi împreună vrăjesc cadourile şi să revină la normal, înainte de a se stârni panica. Între timp ouăle cadou sunt împărţite, iar Flora îi cere oul Stellei pe care îl vrăjeşte cu o vrajă numai de ea ştiută.

Asigurată că nimic nu se va mai întâmpla, Bloom se reîntoarce în camera ei să se schimbe. Însă probleme erau pe departe de a se încheia, deoarece Trix vrăjesc cufărul Stellei să leviteze şi să vină la ele. Prevăzătoare Bloom observă cufărul şi fuge după el până la locul în care erau ascunse Trix. Acolo ea ia inelul Stellei şi decide să se întoarcă, când apar Trix şi începe o luptă pentru inel. Astfel Bloom rămâne să se lupte cu ele singură, deoarece prietenele ei au fost reţinute şi nu au putut să o ajute.

Desigur, inelul ajunge într-un final în posesia vrăjitoarelor, deşi Bloom a despus eforturi supraumaneşti să îl recupereze, ba chiar şi s-a transformat pentru prima dată în forma ei de zână. La sfârşit Bloom este atacată de Icy, dar spre norocul ei Bloom aterizează într-un tufiş în siguranţă, iar Trix pleacă cu inelul.

La început Bloom era îngrijorată de faptul că inelul Stellei a fost furat, dar apoi ea află de vraja făcută de Flora, care înlocuise inelul Stellei cu unul oul vrăjit de ea. Ca urmare când Trix deschid oul, au parte de o suprpriză când în locul inelul apare un mic pui de raţă, Pepe, care se ataşează de Icy. În final Bloom ajunge să danseze cu Brandon, iar episodul se încheie.

Evenimente majore Edit

  • Balul Tradiţional anual a ţinut la Alfea.
  • Trix decid să distrugă dansul, transformând cadourile primeşte în ouă de şarpe-şobolan.
  • Winx reuşesc să desfacă vraja vrăjitoarelor.
  • În ciuda faptului că Bloom are probleme cu exerciţiul dat la clasă, ea reuşeste să facă pentru prima dată o vrajă.
  • Bloom se transformă pentru prima dată în forma ei de zână, Winx.
  • Bloom dansează cu Brandon (Sky) şi astfel se poate vedea clar relaţia lor apropiată.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • În versiunea originală, Bloom îşi foloseşte puterile pentru a-şi scurta rochia, atunci când nu găseşte foarfecele, şi din greşeală dă foc patului.
  • Atunci când se duc la cumpărători şi Stella se oferă să plătească, în versiunea 4Kids, Flora îi spune că cardul ei nu mai are bani pe card, pe când în versiunea Cinelium, Flora îi sune Stellei că ar putea să o facă pe Bloom să se simtă rău dacă o plăteşte ea.
  • Versiunea prescurrată a episodul a fost folosită pentru peima oră specială difuzată pe Nickelodeon.

Galerie Edit

VideoEdit

Winx Club - Sezonul 1 Episodul 3 - Colegiul Alfea pentru zane EPISODUL COMPLET23:44

Winx Club - Sezonul 1 Episodul 3 - Colegiul Alfea pentru zane EPISODUL COMPLET

Also on FANDOM

Random Wiki