FANDOM

Dreamix

Winx cu Dreamix.

Dreamix este transformarea care apare în Winx Club WOW: World of Winx. Este utilizată pentru a intra în interiorul viselor.

Aparenţă Edit

Zânele au aripi mari cu forma unei frunze (la fel ca aripile zânelor pământene) mari, colorate şi irizate. Aripile au un strat interior cum ar fii un design/culoare feathery sub purtătorului în timp ce stratul exterior are un design de fluture, cu culorile potrivite ca costumul. Iar ţinuta constă dintr-o salopetă decorată cu panglici spumante, bijuteriile şi mai multe bucăţi de pânză translucide legat pe aceasta. Tocuri înalte sunt ataşate la costum, ca în Sirenix şi Bloomix. Zânele, de asemenea, poartă bijuterii. Parul este dezlegat şi decorat cu geme cum ar fi accesorii.

Cerinţe Edit

Modul de a câştiga Dreamix este menţionat doar vag în spectacol. Se pare ca Winx au câştigat puterea Dreamix în timpul efectuării Annabelle, aşa cum au experimentat o viziune de secvenţă de transformare în acelaşi timp Annabelle pe vis devenit realitate (care nu s-ar fi întâmplat fără ajutorul lor). Apoi, Winx sunt transformate forţate în formele lor de Dreamix atunci când acestea sunt trase într-un portal care să conduce la Lumea Viselor.

Puteri magice Edit

Sursa puterii Dreamix sunt visele şi talentele. Se acordă fetelor Winx capacitatea de detectare a unei persoane talentate care va fi următoarea ţintă a hoţului de talente (denumite „Viziunea Dreamix”), precum şi locul lor. Deoarece Winx au fost obligate în Dreamix-ul lor după ce au fost trase în portalul care conduce la Lumea Viselor, este posibil ca Dreamix este necesar să introducă acest loc. Ca Harmonix, permite fetelor să caute pe uscat, în aer şi pe scurt subacvatice. Acesta îmbunătăţeşte chiar unele părţi ale puteri lor:

  • Specialitatea lui Bloom este slăbirea unui inamic.
  • Stella are specialitatea de a face duşmani să se întoarcă împotriva însuşi.
  • Flora are specialitatea de a imobiliza un duşman.
  • Musa are specialitatea de a găsi punctele slabe a inamicului.
  • Tecna are specialitatea de a crea scuturi de protecţie.
  • Layla are specialitate de a folosi vrăji de atac.

Zâne Dreamix ştiute Edit

Alte date Edit

  • Cuvântul „Dreamix” vine de la cuvântul englezesc „Dream”, care înseamnă „vis”.
  • Este prima transformare să fie animată în stilul Couture.
  • Este prima transformare a spin-off-ului World of Winx.
  • Este prima transformare care este iniţial anonimă. Aceasta a fost menţionată ca puterea „specială” a lui Bloom până când Stella i-a dat numele „Dreamix”.
  • Dreamix este a doua transformare în care fetele poarta machiaj în pleoapelor lor mai mici. Primul fiind Butterflix.
  • Toate vrăjile Dreamix sunt anonime.
  • Este prima transformare în care niciuna dintre fetele Winx nu au rochii, pantaloni scurţi sau fuste aşa cum se vede în transformările anterioare.
  • Similar cu primul sezon al serialului Winx Club, zânele Winx nu spun „Magic Winx, Dreamix” înainte de a se transforma, dar aceasta apare spontan.
  • După Tynix, este a doua transformare în care Winx au în fundal culori de-a lungul secvenţelor de transformare.
  • Colierul Florei seamănă cu o brăţară Tynix.
  • În această formă, Layla se bazează doar pe puterile ei pe bază de apă spre deosebire de ultimele sezoane ale serialului Winx Club unde ea s-a bazat mai mult pe puterile ei Morphix.
  • Panglici spumante şi bijuteriile pe utilaje Dreamix se aseamănă cu cele găsite pe un prinzător de vise.
  • În timpul secvenţelor de transformare, Winx nu zboară fără aripi spre deosebire de oricare dintre transformările lor anterioare.

Secvenţe din transformare Edit

World Of Winx Dreamix Transformation Without Any Watermark 1080p01:02

World Of Winx Dreamix Transformation Without Any Watermark 1080p. FULL HD

Transformarea Dreamix

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki