FANDOM

Galerie Info Dacă vrei să vizitezi galeriile cu transformări ale zânelor, atunci dă click aici.

Enchantix (Fermecată în limba română) este a treia transformare a unei zâne introdusă în sezonul 3.

DescriereEdit

Enchantix

Winx cu Enchantix.

În sezonul 3, Clubul Winx obţin puterea Enchantix, care este forma lor de zână completă. În forma Enchantix, fetele au aripi de zână mai mari şi sunt mai strălucitoare şi mai elegante, care îi permite să zboare pe distanţe mare şi se pot deplasa în tempeste. Ele, de asemenea, au o sticluţă de praf de zână, situată la gâtul care conţine o sursă puternică de magie. Bloom îşi foloseşte praful ei de zână pentru a absorbi esenţa altei lumi.

Apariţie Edit

Transformarea Enchantix în mod tipic consistă în mănuşi deasupra cotul şi sandale, şi sunt desculţe. Ele poartă o rochie foarte scurtă sau un top mic. Părul lor creşte un pic mai mult şi este coafat în împletituri slobode şi elevate; Tecna are părul mai lung şi Musa are părul în două cozi mai lungi pe spate.

Moduri de obţinere Edit

Modul tradiţional de obţinere Edit

O zână obţine îşi puterea Enchantix salvând pe cineva din lumea ei de origine, astfel că reprezintă un mare sacrificiu din partea ei (cu excepţia Bloom care a reuşit să obţină puterea ei Enchantix prin propria voinţă şi Tecna care teafără Andros, referindu-se la toate lumile din Magix).

Este spus că Enchantix este „forma finală a unei zâne şi nivelul maxim al zânelor care conduce o zână” în sezonul 3, transformând-o într-o zână completă, şi îi permite să obţină puterile şi transformările superioare, ca puterea Believix, care dă abilităţi adiţionale şi ca şi puterea Sirenix, care este încă mai puternic că Believix. Deşi directoarea Faragonda spune că Winx deja au ajuns nivelul lor final. Enchantix, de asemenea, este folosit în primul film, Winx Club I: Secretul regatului pierdut.

Metode prin Winx obţin Enchantix Edit

Disenchantix Edit

Disenchantix este forma unei vrăjitoare pe care Valtor le-a dat-o lui Trix. Deşi pare puternică, Winx le-a învins pe Trix în forma Disenchantix foarte uşor. Apare doar în „Revelaţia vrăjitoarelor”. Valtor a numit-o „Disenchantix” deoarece este puterea dată pentru a le învinge pe Winx care deţineau Enchantix. Adăugând prefixul „Dis-” înseamnă că puterea este opusă Enchantix-ului.

Alte versiuni Enchantix Edit

Versiunea 2D: Edit

Această versiune este folosită în serie.

Versiunea 3D: Edit

Această versiune este realizată în 3D şi este utilizată în primul film, care are loc imediat după evenimentele petrecute în sezonul 3. Versiunea diferă instrumental cât şi secvenţial întru-cât transformările lor au un fundal diferit. De asemenea coloana muzicală de fundal se numeşte „Enchantix, Shining So Bright”.

Alte date Edit

  • „Fermecată” (aşa cum este tradusă în dublajul român transformarea) provine de la cuvântul englezesc „Enchanted” care vine de la Enchantix (aşa este denumită transformarea în dublajul englez şi italian).
  • „Enchantix” provine de la cuvântul „enchanting”, care este conectat cu cuvântul „enchantment” care este un alt cuvânt folosit pentru a denumi vrăjile (în engleză).
  • În schiţele originale, era planificat ca sandalele să fie de fapt tocuri ca cele din transformarea Harmonix a sezonului 5.

Galerie Edit

Secvenţe din transformare Edit

WinX Club - Enchantix in Romanian-000:40

WinX Club - Enchantix in Romanian-0

Varianta în 2D

Winx Club Enchantix Transformation 3D01:32

Winx Club Enchantix Transformation 3D

Varianta în 3D

Transformări din Winx Club
Winx (transformare bazică) • CharmixEnchantixBelievixHarmonixSirenixBloomixMythixButterflixTynixDreamixOnyrix