FANDOM

Planeta Eraklyon.jpg

Planeta Eraklyon.

Eraklyon este planeta de origine a prinţului Sky şi a prietenului lui, Brandon. Ea este una dintre planetele din Dimensiunea Magică, ea fiind condusă de Erendor, regele şi regina Samara, cu toate că tatăl lui Sky va renunţa la tron în favoare fiului. Planeta este locul acţiunii din cel de al doilea film, Winx Club II: Aventura magică.

Descriere Edit

Eraklyon este una dintre planetele Dimensiunii Magice şi este adusă în discuţie de către Brandon şi Sky atunci când în sezonul 1 întâi Bloom află că cei doi şi au schimbat identităţile. Ea nu este descrisă foarte mult, dar în sezonul 2 când Winx şi Sky se duc să o salveze pe Diaspro, care a fost răpită, se pot vedea că Eraklyon este împădurit.

Asemenea celorlalte planete, Eraklyon este un stat monarhic, deoarece este condus de familia regală de Eraklyon, părinţii lui Sky, regele Erendor şi regina, mama sa Samara. Sky este următorul în linia la tron, el fiind singur la părinţii.

Locaţii Edit

Palatul regal din Eraklyon.png

Palatul regal.

  • Palatul regal: este locul în care Sky şi părinţii săi locuiesc. În sezonul 3 palatul era de culoare mov, dar în sezonul 5 acesta pare de culoare galbenă.
  • Havram: a fost unul dintre cele mai frumoase oraşe din Eraklyon, şi este situat în mijlocul mării. După cum aflăm în al doilea film, Winx Club II: Aventura magică, acesta a fost blestemat.
  • Institutul Eraklyon: este şcoala din Eraklyon.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 1 Edit

Este menţionat de câteva ori de către Brandon şi Sky. În episodul 17 (Secretul lui Brandon) se revelează că defapt prinţul Sky şi Brandon au făcut schimb de identităţii cu scopul de-al proteja pe prinţ.

Sezonul 2 Edit

Este pentru prima oară când Sky, Brandon, Bloom şi Flora merg să îi cunoască pe părinţii lui Sky, chiar pe planeta sa de origine. Acolo află că Diaspro a fost răpită, iar Sky şi restul se duc să o salveze.

Sezonul 3 Edit

Aniversarea de 1000 de ani.jpg

Eraklyon la celebrarea a 1000 de ani.

De data aceasta Bloom şi Winx au fost invitate de Sky, cu ocazia celebrării a o mie de ani a planetei Eraklyon. Chiar înainte de a face un anunţ, Diaspro îl vrăşeşte pe Sky, cu ajutorul unui farmec de a lui Valtor, marcând-ul cu semnul lui distintiv. Astfel Bloom rămâne cu inima frântă, după ce Sky îşi anunţă aşa zisa logodnă cu Diaspro. Mai târziu însă cu ajutorul Stellei, vraja este ridicată, iar Sky se reîntoarce la Bloom.

Sezonul 5 Edit

Erakylon reprezintă locul în care se ţine consiliul de luptă contra lui Tritannus şi pentru lupta Oceanului Infinit, la care participă toate regatele din Dimensiunea Magică.

Sezonul 6 Edit

În acest sezon este vorba despre şcoala din Eraklyon, Institutul Eraklyon, care este cucerit de Trix cu ajutorul lui Diaspro, care li se alătură după ce Icy acceptă.

Alte date Edit

  • În cărţile comice, numele planetei defapt nu se pronunţă după cum este scris, ci „Heraklyon”.
  • Numele planetei este derivat din numele capitalei Insulei Greceşti Creta, Heraklion-Iraklion.
  • De asemenea numele planetei este derivat din numele eroului grec Hercule, cunoscut ca şi „Herakles”.
  • Ca şi în alte lumii, există şi un Ocean al Eraklyonului, a cărui poartă este păzită de un Selkie necunoscut.
  • Eraklyon este unul dintre cele 2 ţinuturi care nu şi-a schimbat numele în dublarea celor de la 4Kids, celălalt ţinut fiind Solaria.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki