FANDOM

Fata în stele
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 6
WOW19
Informaţia episodului
Număr total 19
Data difuzării (Italia) Septembrie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană La ragazza dei sogni
Nume în engleză The Girl in the Stars
Succesiune de episoade
precedent
Senzaţii tari la şcoala de modă
următor
O floare pe zăpadă
Lista episoadelor

Fata în stele este al nouăsprezecelea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al şaselea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

Pe măsură ce Bloom, Flora şi Musa continuă să se lupte cu monştrii în pădure, Stella, Layla şi Tecna îl alungă pe răpitorul cu capişon al lui Matt peste tot în Paris.

Evenimente majore Edit

  • Bloom, Musa şi Flora sunt copleşite de atacul de umbra de la umbra monştrilor, fără să-l oprească.
  • Stella, Tecna şi Layla îşi reiau căutarea pentru Matt şi pentru răpitorul său.
  • Într-un efort de a învinge umbrele, Winx rupe capcanele umbrelor şi Piraţii sunt liberi.
  • Flora, folosind noua ei putere Onyrix, neutralizează influenţa lui Tinker Bell pe o parte a pădurii şi o restabileşte temporar.
  • Stella, Tecna şi Layla găsesc din nou răpitorul lui Matt şi îl urmăresc prin Paris, unde sunt regrupaţi de Musa, Bloom, Flora şi Piraţii.
  • Clubul Winx s-a despărţit din nou, iar Stella, Bloom şi perechea lor de piraţi au urmărit răpitorul lui Matt la Turnul Eiffel.
  • Răpitorul lui Matt scapă, dar fuge în sectorul Tecna şi Layla, astfel încât cei doi şi piratul lor se angajează într-un vapor de mare viteză după el.
  • Bloom, Layla şi Stella reuşesc aproape să intercepteze răpitorul lui Matt, dar el foloseşte o altă iluzie a caracatiţelor sale pentru a le evada şi a scăpa mai departe în oraş.
  • Piraţii îşi recapătă capacitatea de a-şi prelua formele de zombie şi îl salvează cu succes pe Matt.
  • Piraţii se întorc în Ţara de Nicăieri, făcând alianţă cu Winx, iar Winx este capabil să vorbească în siguranţă cu Matt.
  • Mulţumită lui Matt, Winx află că fata ascunsă în stelele unei sculpturi în Catedrala Notre Dame.
  • Matt dispare într-un portal către Ţara de Nicăieri.

Personaje Edit

În curând…

Alte date Edit

În curând…

Also on FANDOM

Random Wiki