FANDOM

Fiica Flăcării
Sezonul 1, episodul 13
13
Informaţia episodului
Număr total 13
Data difuzării (Italia) 25 februarie 2004
Data difuzării (SUA) 11 septembrie 2004
Alte nume
Nume în italiană La figlia del fuoco
Nume în engleză A Great Secret Revealed
Succesiune de episoade
precedent
Domnişoara Magix
următor
Secretul lui Bloom
Lista episoadelor

Fiica Flăcării este al treisprezecelea episod al serialului Winx Club şi al treisprezecelea episod din sezonul 1.

Rezumat Edit

Episodul începe pe Pământ, în oraşul Gardenia, unde Bloom taie nişte morcovi. Mama ei, Vanessa Peters, o ajută. Deodată, cuptorul începe să ia foc, dar Bloom stinge focul cu magie ei. După aceea iese afară cu bicicleta ei, şi se întâlneşte cu tatăl ei, Mike Peters, care trecea într-un camion de pompieri. El îi spune că deja se vor vedea în cină.

Bloom îşi continuă plimbând prin stradă, şi se întâlneşte cu vechea sa rivală Mitzi. Ea începe să-o întrebe de ce a schimbat şcoala şi dacă este într-o şcoală de persoane cu probleme mentale. Nevrând să intre în conflicte cu ea ea, Bloom spune că merge la o şcoală de fete speciale şi pleacă. Atunci îşi dă seama că poate vedea aura persoanelor şi gândurile lor adevărate. Şi descoperă că poate să facă asta doar pe Pământ.

Bloom vede cu un bărbat într-o maşină care o priveşte, dar îl ignoră şi pleacă. În magazinul Vanessei, există nişte bărbaţi care vorbesc cu ea. Mama lui Bloom îi spune că aceştia cor partenerii ei viitori, dar aurele lor spun că vor să demoleze florărie şi să facă un supermarket pe locul acesteia. Bloom începe să-şi o ajute pe mama la florărie, şi îi explică de noua putere pe care a descoperit-o şi că cei doi bărbaţi sunt escroci. Apoi îi spune mamei sale că trebuie să aibă încredere în ea.

A doua zi, Vanessa refuză să lucreze cu aceşti bărbaţi. Nervos unul dintre ele aruncă la jos o floare prefăcând să fie un accident, şi apoi pleacă supăraţi. Când nu-i nimeni, Bloom aranjează floarea cu magie. Apoi Bloom şi părinţii ei petrec ziua în familie, până când vor dormi.

Dimineaţa, cineva aruncă cu o cărămidă şi sparge geamul magazinului. Dar Bloom transformă cărămida într-un burete magic şi aranjează geamul. Apoi Vanessa îi spune lui Bloom să ducă o floare din exterior, şi nişte motociclişti trec şi sparg vaza cu un buzdugan. Când deja sunt departe, Bloom aranjează vaza cu magie.

Bloom şi Vanessa, care merseseră să cumpere, revin la magazinul, şi descoperă că uşa din faţă a fost forţată şi florăria întreagă este devastată, iar banii au fost furaţi. Mike vrea să-i denunţe pe aceşti bărbaţi la poliţie, dar ştie că nu are probe care să dovedească cele întâmplate. Atunci decide să pună o alarmă, după care toţi se duc la culcare.

Noaptea, Bloom are un coşmar, în care magazinul mamei sale,este incendiat, şi îi trezeşte şi pe părinţii săi. Atunci se decid să meargă să vadă ceea ce se întâmplă, şi descoperă că coşmarul era defapt o viziune din realitate, iar magazinul ca în vis este incendiat. Mike îi avizează pe bărbaţii săi, dar Bloom vrea să intre pentru că este o zână şi ştie că poate să facă stingă flăcările înainte ca pompierii să ajungă. Mike spune să fie cu ea şi o urmează.

Intră cu un câmp de forţă care îi înconjură şi îi protejează de flăcări. În acel moment ea are o viziune specială din trecut, o amintire de când era bebeluş, unde tatăl ei o găseşte într-un incendiu. După amintirea, Mike spune lui Bloom că aude un bărbat care este între flăcările. Bloom îl recunoaşte ca conducătorul maşinii unde erau bărbaţii care au vrut să o amăgească pe mama ei. Mike îl ajută să iasă de la foc, în timp ce Bloom stinge focul cu magie.

Conducătorul explică că el a pus focul intenţionat, dar situaţia l-a depăşit şi a rămas încuiat. El explică că bărbaţii care au vrut să o amăgească pe Vanessa i-au ordonat să facă asta, şi că mereu îi amăgesc pe stăpâni de magazine. Bloom poate să vadă că este umil şi spune adevărul, cu ajutorul aura ei, şi apoi îl predă poliţiei. Între timp, acasă, Mitzi se uită la televizor, unde o vede pe Bloom explicându-şi păţania în incendiu, şi devine foarte geloasă de atenţia pe care o primeşte.

Acasă, Mike şi Vanessa îi explică lui Bloom că vor îmbunătăţi siguranţa magazinului. Atunci Bloom îşi explică viziunea de când era bebeluş, şi părinţii ei îi revelează un mare secret: Bloom este adoptată, şi Mike a salvat-o dintr-un incendiu. Nu ştiu de unde vine, dar Mike spune că ea era singură dar în siguranţă de flăcări. Bloom spune că deşi nu sunt părinţii ei, ei mereu vor fi cei mai buni părinţi din lume, şi acceptă adevărul.

În Alfea, Bloom explică zânelor Winx că ea este adoptată, şi celelalte spun că este un bun lucru. Chiar şi aşa Bloom este foarte hotărâtă să găsească răspunsuri la întrebările ei, deşi Flora spune că poate fi dureros. Stella spune că o va ajuta în tot ce are nevoie, şi apoi Musa şi Tecna o vor ajuta şi ele. Zânele Winx se prind de mână, şi aşa termină episodul.

Evenimente majore Edit

  • Bloom primeşte puterea de a vedea personalitatea adevărată a persoanelor.
  • Bloom are o viziune când ea era un bebeluş şi era între focul.
  • Bloom descoperă că ea nu-i de pe Pământ.

Personaje Edit

Alte date Edit

Galerie Edit

Video Edit

Winx Club - Sezonul 1 Episodul 13 - Descoperirea unui mare secret -EPISODUL COMPLET-22:26

Winx Club - Sezonul 1 Episodul 13 - Descoperirea unui mare secret -EPISODUL COMPLET-

Also on FANDOM

Random Wiki