FANDOM

Fiul lui Peter Pan
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 2
WOW15.png
Informaţia episodului
Număr total 15
Data difuzării (Italia) Septembrie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană Il figlio di Peter Pan
Nume în engleză Peter Pan’s Son
Succesiune de episoade
precedent
Ţara de nicăieri
următor
Omul aligator
Lista episoadelor

Fiul lui Peter Pan este al cincisprezecelea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al doilea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

Urmând cuvintele ultimei scrisori a lui Wendy de la Peter Pan, Winx află că acum el se numeşte „Peter Barrie” şi are un fiu crescut Matt. Făcând obiectele lor de spionaj, fetele merg în Londra pentru a încerca să-l găsească pe Matt înainte de a apărea alte creaturi umbrite. Mai târziu, se trezesc acasă, pentru că era un vis. Între timp, esenţa rea ​​a lui Bloom, numindu-se „Vertigo”, o bântuie pe Bloom. Dar Tinker Bell este încă nesăvârşită, deoarece ea invocă proiecţia malefică a Musei: Banshee.

Evenimente majore Edit

  • Prin scrisoarea de la Peter Pan lui Wendy Darling, Winx află numele de familie şi numele fiului său, Matt Barrie.
  • Winx începe căutarea lui Matt.
  • Bloom are prima întâlnire cu Vertigo într-un coşmar.
  • Vertigo continuă să o chinuiască pe Bloom pe parcursul zilei, mai departe escaladarea temerilor şi înnebunirea ei.
  • Winx afla că Matt a fost concediat de la locul de muncă la o cafenea literară.
  • Bloom informează Winx despre Vertigo ca aparent o bântuie şi mărturiseşte că ea nu a mai putut dormi de teama.
  • Winx caută în Teatrul local indicii despre Matt, în timpul căreia, Bloom este înnebunită de Vertigo care o face să-şi atace prietenii ei datorită iluziilor lui Vertigo.
  • Bloom o înfrânge pe Vertigo prin acceptarea ei ca temerile ei nu există.
  • Tinker Bell o alege pe Musa ca următoarea ţintă şi creează omologul umbra, Banshee.

Personaje Edit

Alte date Edit

În curând…

Also on FANDOM

Random Wiki