FANDOM

Flora este o zână, dar şi o gardiană a Dimensiunii Magice.

Winx Edit

Transformarea bazică sau Winx este una dintre primele transformări posedate de Flora în sezonul 1, deşi nu se cunosc exact condiţiile în care aceasta le-a obţinut. Ea este văzută transformându-se pentru prima oară în episodul 2, Bun venit în Magix!, când alături de Stella, Musa şi Tecna luptă împotriva vrăjitoarelor Trix pentru a-o elibera pe Bloom din aisbergul lui Icy.

Charmix Edit

Flora îşi obţine puterile Charmix în sezonul 2, când urmează sfatul Chattei de a-şi mărturisi sentimentele pentru Helia.

Enchantix Edit

Flora îşi obţine puterile Enchantix în sezonul 3 când îşi salvează sora, pe Miele, de la înec, dar şi luptându-se şi cut Trix şi învingându-le folosindu-se de praful de zână.

Believix Edit

Flora îşi obţine puterile Believix în sezonul 4, când Roxy, ultima zână de pe Pământ, începe să creadă în magia zânelor Winx.

Harmonix Edit

Flora îşi primeşte puterile Harmonix în sezonul 5, când acceptă căutarea pietrelor Sirenix pentru a căpăta puterile străvechi Sirenix.

Sirenix Edit

Flora îşi obţine puterile Sirenix în sezonul 5 în momentul când Winx încheie ciclul lunar de căutare a pietrelor Sirenix.

Bloomix Edit

În interiorul flăcării date de Bloom Florei, după ce aceasta şi-a pierdut puterile, va străluci o nouă putere numită Bloomix. Flora îşi obţine această transformare în condiţii similare cu Enchantix-ul în sezonul 3, când îşi salvează din nou sora.

Mythix Edit

Flora îşi obţine puterile Mythix în sezonul 6, când îşi capătă bagheta Mythix, care prin intermediul acesteia va putea intra în lumea Legendariumului.

Butterflix Edit

În sezonul 7, în trecut, Flora salvează cârtiţosapi de gigantul lui Brafilius şi ca răsplată natura îi oferă ei şi celorlalte Winx o nouă transformare Butterflix.

Tynix Edit

Tot în sezonul 7, Flora primeşte o brăţară magică de la animalele magice, care reprezintă cheia spre mini-lumi, dar şi către o nouă transformare Tynix.

Also on FANDOM

Random Wiki