FANDOM

Transformation

Toate transformările Winx până în sezonul 7 (inclusiv).

Formele de zâne sau tranformările sunt diferite forme pe care o zână le poate obţine pentru aş utiliza magia. Pe parcursul serialului Winx Club, Winx au folosit multe nivele de putere pentru o zână şi transformări, începând cu transformarea de bază (Winx) până la cea mai recentă, Tynix

Formele de zână normaleEdit

Forma de bază / Charmix (Nickelodeon) Edit

Numită Charmix în episoadele speciale ale dublajului Nickelodeon. Este transformarea de bază a unei zâne şi cea mai slabă formă de transformare. În această formă, zânele îşi pot folosi magia mai uşor decât în forma umană, şi pot zbura şi să folosească vrăji mai puternice. O zână se poate transforma de obicei când are destulă încredere în sine şi crede în puterile sale şi magia sa.

Charmix Edit

Creşte energia magică a unei zâne, făcând-o mai puternică şi permiţându-i să-şi folosească magia în locuri în care o zâne obişnuită nu ar putea să-şi folosească magia şi este obţinut când o zână trece peste o dificultate personală. Dar poate să dispară foarte repede lăsând zâna mai slabă şi fără să-şi poată folosi puterile magice.

Enchantix / Fermecate Edit

În această formă, zânele devin şi mai puternice. Ele pot utiliza puteri precum Praful de Zână şi Miniaturizare. Zânele se pot vindeca singură şi alte persoane, şi pot de asemenea să rupă cele mai puternice vrăji întunecate. Zânele Enchantix sunt Zânele Gardiene ale Dimensiunii Magice. Este, de obicei, obţinută când o zâne face un act de sacrificiu pentru a salva o persoană de pe planeta natală sau unindu-şi energia într-un singur punct, în cazul lui Bloom. Dar, un Enchantix obţinut în acea situaţie este incomplet şi o zână nu îşi poate utiliza puterile de miniaturizare şi poate să piardă controlul repede. Se spune că Enchantix-ul este „forma finală a unei zâne şi nivelul maxim care poate fi atins care o trimite pe zână spre puterea sa infinită” şi să devină o zână completă.

Forme de zâne mai avansate Edit

În sezonul al 4-lea, Faragonda a menţionat că există nivele infinite de forme de zâne mai puternice care pot fi obţinute de zâne care au atins nivelul final şi care le dă puteri mai mari decât Enchantix-ul. Cu cât este mai avansată forma, cu atât devine mai puternică zâna.

Totuşi, spre deosebire de Enchantix, nivelele mai avansate de zână sunt făcute specific pentru o anumită situaţie. Spre exemplu, Believix îşi ia puterea din credinţa persoanelor în magie.

Believix Edit

Believix este prima formă mai puternică, mai avansată care este introdusă în Winx Club. Puterea principală a Believix-ului este să-i facă pe oameni să-şi deschidă inima şi să-i facă să creadă în magie. De asemenea, sunt vrăji speciale pentru această transformare şi încă trei seturi de aripi: Speedix, apripile care îi dau unei zâne abilitatea să zboare mai rapid; Tracix, care îi dau unei zâne abilitatea să se conecteze magic cu locurile şi să vadă istoria acelui loc; şi Zoomix, care îi dau abilitatea să se teleporteze. Believix este obţinut de o zână atunci când zâna convinge pe cineva care nu crede în magie să creadă în ea. Este o putere pozitivă, deci este opusă de puterii Vrăjitorii Cercului Negru, care este să scadă puterea zânelor de a crede în sine.

Puteri obţinute Edit

Alături de puterile mai avansate, există, de asemenea, multe puteri care nu sunt neapărat forme de zână, care când sunt obţinute de zâne, le dă o transformare nouă şi noi puteri. Aceste puteri pot fi date unei zâne, ca de exemplu Darurile Destinului, care sunt o evoluţie a puterii Believix, şi Harmonix şi Sirenix, care le dă zânelor o transformare cu totul nouă şi puteri noi.

Darurile Destinului Edit

Darurile Destinului sunt o evoluţie a puterilor Believix care le permite zânelor să utilizeze puterile Believix în Jungla Amazoniană unde Diana conduce şi în Turnul Îngheţat a Aurorei. Ele le dă zânelor puterea să-şi adapteze puterea Believix la câteva situaţii şi le permite Zânelor Believix să se lupte cu Zânele Majore. 

Unul dintre Darurile Destinului, Darul Întunericului, nu dă nici o transformare zânelor, dar le permite să salveze pe cineva de la moarte.

Sophix Edit

Sophix este Darul Înţelepciunii şi le permite zânelor Believix să se conecteze cu natura. Este o sub-transformare a Believix-ului şi este utilizat când Winx a trebuit să se lupte cu Diana, Zâna Majoră a Naturii.

Lovix Edit

Lovix este Darului Curajului, dar şi Darul Inimii. Acesta le permite zânelor să se protejeze de frig şi să utilizeze puteri de Gheaţă. Este o altă sub-transformare a Believix-ului şi este utilizată când Winx au trebuit să o oprească pe Aurora, Zâna Majoră a Nordului.

Harmonix Edit

Harmonix este o transformare temporară din sezonul 5. Gardienii Sirenix au puterea de a le da zânelor această putere. Este dată lui Winx pentru a le ajuta în cautarea puterii Sirenix şi de asemenea pentru a le spori puterile pentru a putea să le utilizeze în ape împotriva lui Tritannus şi Trix.

Sirenix Edit

Sirenix este o putere antică introdusă în sezonul 5 care s-a născut din magia oceanului. Este obţinută de Winx pentru a fi destul de puternice pentru a se lupta cu Tritannus şi Trix (care au obţinut o putere similară, întunecată pe nume Sirenix Întunecat) deoarece puterile Believix erau prea slabe în ocean.

Bloomix Edit

Bloomix este transformarea principală a sezonului 6. Bloom le dă celorlalte Winx un pic din Flacăra Dragonului şi ele trebuie să facă o faptă bună, demnă de o zână pentru a obţine această transformare. Winx îşi recapătă puterile şi le adaugă şi puterea Flăcării Dragonului, ca să poată lupta împotriva creaturilor din Legendarium în căutarea Eldorei pentru a închide cartea. 

MythixEdit

Mythix este o transformare temporală obţinută în sezonul 6. Este obţinută de Winx pentru a putea intra în Lumea Legendarium, să colecteze obiectele pentru a crea Cheia Legendarium şi să închidă cartea pentru totdeauna.

Butterflix / Fluturix Edit

Butterflix este transformarea principală a sezonului 7. Este obţinută de Winx când ele salvează Digmolii de monstrul lui Brafilius. Deoarece este esenţa naturii, puterea Butterflix îi dă utilizatorului puteri bazate pe natură. Dar, nu poate să afecteze natura.

Tynix Edit

Tynix este o transformare temporală a sezonului 7. Este obţinută de Winx pentru a putea intra în Mini-lumi pentru a găsi Animalul Magic care are Puterea Nelimitată.

Alte tipuri de zâne Edit

Zânele Majore ale Pământului Edit

Forma Zânelor Majore ale Pământului care apar în sezonul 4 nu este determinată, dar este posibil că este o formă diferită obţinută sau o putere avansată, care le-a făcut foarte puternice şi imune la puterile Believix; sau sunt încă la nivelul Enchantix.

Aquatix / Mermaidix Edit

Aquatix sau Mermaidix este o formă de transformare a unei sirene a lui Winx din Nuvela Sirene.

Zâne Întunecate Edit

Zânele Întunecate sunt zâne rele cu puteri întunecate care au devenit rele. În timp ce nu există nici un indiciu dacă modul de zână întunecată este el înşişi o transformare obţinută când zâna devine rea, şi de asemenea nu este cunoscut dacă există o transformare specifică prin care trece când zâna devine zână întunecată, sau dacă zânele întunecate au ele o formă de zână specifică, sau dacă ea poate încă să aibă Charmix sau Enchantix sau o versiune întunecată a aceastora.

Alte date Edit

  • Winx au fost văzute în multe dintre formele lor pe Pământ: Winx/Charmix, Enchantix, Believix, Harmonix, Sirenix, Bloomix, Butterflix. 
  • Mythix şi Tynix sunt singurele transformări care nu au fost văzute pe Pământ.
  • Până acum, doar Harmonix, Mythix şi Tynix sunt singurele transformări temporare.