FANDOM

Helia
Helia.png

Dublată de

Francesco Pezzulli (Sezoanele 2-4), Leonardo Graziano (Sezoanele 5-7) (Original/Italiană)
Martin Watier (Rai English)
Marc Diraison (4Kids)
David Faustino (Nickelodeon)

Vârstă (la prima apariţie)

17

Zi de naştere

2 septembrie

Afilieri

Fântână Roşie, Specialişti

Abilităţi de luptă

Mănuşi cu frânghii

Prima apariţie

Petrecerea distrusă

Relaţii

Flora (iubită)
Saladin (nepot)
Krystal (prietenă din copilărie)

Helia este un specialist şi este nepotul lui Saladin, director de pe Fântână Roşie, şi iubita sa este Flora.

Personalitate şi trăsături Edit

Helia este cel mai matur dintre toţi Specialiştii. Brandon spune că el este un pacifist, el adoră să scrie poeme, desene şi romanţe. Lui Helia nu-i este teamă să ia decizii importante şi face ceea ce este corect, deşi prietenii săi nu sunt de acord cu el. El este foarte îndrăzneţ, uneori, ca prima oară când el a sărutat-o pe Flora în castelul lui Lord Darkar. Lui nu-i este teamă să-şi exprime gândurile sale, cum este arătat în sezonul 3, când el acţionează ca un mediator, cu Nabu, între Sky şi Bloom, şi Musa şi Riven. Helia are încredere şi crede în Flora, ca atunci când el a ajutat-o să aibe încredere în sine, când ea încerca să vindece Floarea Vieţii, sau atunci când Flora a încercat să se elibereze din rădăcinilor create de Diana. Şi-a exprimat, de asemenea, deschis convingerea fermă în care, de exemplu, când el cu mândrie a declarat pe Anagan: „Magia Florei este foarte puternică şi nu te va lăsa liberă”. Unchiul său este Saladin, directorul de pe Fântână Roşie. El a fost cel mai bun student de la Fântână Roşie înainte de a merge să studieze într-o şcoală de artă. El a revenit la Fântână Roşie în doilea an şi s-a alăturat echipei lui Sky. El devine iubitul Florei la sfârşitul sezonului 2, iar Timmy este cel mai bun prieten al său. El niciodată nu este gelos. Şi este posibil ca Helia să aiba o cantitate de super-forţă, fiindcă este capabil de, literalmente, numai cu un braţ ce conţine o Leodragerus, să tragă ceva cu totul imobil de la distanţă, odată când Flora era pe punctul de a fi atacată.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 2 Edit

El apare pentru prima dată în episodul 8 al sezonului 2 (Petrecerea distrusă). Brandon spune că el este un pacifist şi el este obişnuit să fie unul dintre cei mai buni studenţi de la Fântână Roşie, până ca el să se lase şcoala de arta. Timmy spune că el este nepot lui Saladin. Mai târziu în acest episodul, Lord Darkar trimite un monstru enorm, cu aripi de mărimiile de stadiu impresionant pentru a ataca Clubul Winx. Când Flora este surprinsă de monstru şi este pe punctul de a fi atacată, monstrul este colocat din partea din spate, şi Helia luptă contra lui şi îl menţine pe acesta cu un braţ zâmbind. Când Flora se recuperează, apoi monstrul iese din scenariu. Mai târziu, Helia ajută Clubul Winx şi Specialiştii pentru a combate vrăjitoarele Trix.

Sezonul 3 Edit

Helia nu apare foarte mult în sezonul 3. Helia apare numai în misiunea salvării Tecnei. Şi Helia este unicul care a fost vizat de Valtor.

Sezonul 4 Edit

În sezonul 4, Helia, împreună cu ceilalţi Specialişti, merg pe Pământ pentru a le ajuta pe fetele din Clubul Winx. Noul său aspect este cu părul stratificat. Acest schimb în aparenţa nu întâmplă decât peste puţine episoade după fundaţia magazinului Love & Pet. El îl ajută pe Riven să se reconcilieze cu Musa.

Sezonul 5 Edit

În sezonul 5, când Specialiştii şi Clubul Winx revin la Alfea, apare prinţesa din Linphea, Krystal, şi se revelează că Helia şi Krystal au fost buni prieteni în copilăria. Krystal îl prinde del braţ pe Helia şi începând să discute, lăsând-o singură pe Flora. În timpul unui atac al vrăjitoarelor Trix în Secţia Magică din Alfea, Helia este rănit printr-un atac lansat de Darcy, şi Krystal îl vindecă cu puterile sale. Helia îşi face câteva apariţii minore în episoadele din sezonului 5, dar care are un rol important în episodul 22 (Ascultă-ţi inima). El observă o partid de Volei între Clubul Winx şi alte zâne din Alfea. Când partida se termină şi Clubul Winx pierde, Helia se apropie să vorbească cu Flora, dar este întrerupt de Krystal, care se apropie de el şi îl îmbrăţişează. O felicită pe Krystal pentru victoria ei, şi el îi spune că trebuie să vorbească cu Flora, dar ea plecase deja. Revine să apară în spectacolul de modă al Stellei, unde este alături de ceilalţi Specialişti, îl ajută pe Riven cu cântecul compus pentru Musa. În episodul 25 (Ultima descoperire) are un rol important, unde Flora este supărată pe el în urma acţiunilor sale anterioare. În timpul unui dans în gimnaziul din Alfea, el şi Flora se îmbrăţişează şi el îi spune Florei că este unică sa iubire şi încep să danseze împreună prin tot studioul, apoi Flora şi Helia sunt surprinşi într un cadru romantic, unde încep să leviteze dansând în aer fericiţi şi împăcaţi. Apoi Krystal vorbeşte cu Flora şi îşi cere scuze pentru intervenţia sa in mijlocul relaţiei lor.

Galerie Edit

Personaje din Winx Club
Club Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphne
Specialişti: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoy | Paladini: NexThoren
Duşmani: TrixLord DarkarValtorVrăjitorii Cercului NegruTritannusSelinaKalshara şi BrafiliusAlţii…
Alte personaje aliate ale Clubului Winx: ZânişoareSelkieAnimale magiceAlţii…

Also on FANDOM

Random Wiki