FANDOM

Scoala magica pentru fierari.jpg

Hoggar.

Hoggar este unul dintre planetele ale Dimensiunii Magice.

Descriere Edit

Este o planetă cu furtuni, foarte stâncos şi chiar acum edificiul unic cunoscut este castelul fierarului Hagen. În sezonul 6, apare o şcoală magică pentru fierari unde Hagen este posibil directorul colegiului.

Şcoala magică pentru fierari Edit

Şcoala magică pentru fierari este una dintre şcolii magice ale Dimensiunii Magice, situată pe planeta Hoggar. Ea este introdusă pentru prima dată în serie în sezonul 6.

Şcoala magică pentru fierari se situează în vârful unui munte. Clădirea este de formă circulară de lemn, care are de jur împrejur nişte stâlpii de susţinere, tot din lemn făcuţi. Culorile predominante sunt auriu şi maro.

Conform celor spuse de Stormy, sursa de magie a şcolii este chiar roata magică. Cel mai probabil materialul din care Hagen a făurit sabia lui Oritel, este chiar fierul roţii.

Uniforma şcolii este compusă din pantaloni largi, roşi, un şorţ lung de culoare maro strâns pe corp cu o curea maro închis şi o pereche de cizme maro, Pe sub şorţuri nu poartă nimic.

De-a lungul seriei Edit

Winx Club I: Secretul regatului pierdut Edit

Hoggar numai apare în începutul filmului când Winx îl caută pe Hagen.

Sezonul 6 Edit

În episodul „Atacul de campioane”, Trix cuceresc Şcaola magică pentru fierari şi îi atacă pe elevii. După ce cuceresc şcoala şi fură sursa de putere, Trix îi ia prizonieri pe Hagen, directorul şcolii, şi pe elevii acestuia.

În ultimul episod „Winx de neuitat”, Selina trece de partea zânelor şi distruge relicva dinozaurului, în care Trix depozitaseră sursele magice tuturor şcolilor cucerite şi astfel puterile şcolii magice pentru fierari revin înapoi la locul lor de drept.

Also on FANDOM

Random Wiki