FANDOM

Institutul Eraklyon

Institutul Eraklyon.

Institutul Eraklyon este una dintre şcolile din Dimensiunea Magică, situat pe Eraklyon, planeta de origine al lui Sky şi Brandon. Ca şi Alfea, Institut reprezintă o şcoală pentru zâne, şcoală la care Diaspro şi Lazuli sunt eleve.

Descriere Edit

Institul este situat la înălţime, pe un vârf de munte. El este înconjurat de o pădure deasă. Intrarea în institut se face pe poarta din faţă şi trece prin curte, unde sunt nişte tufişuri amenajate în formă de spirală. Clădirea este dispusă în formă de semi-lună de culoare mov deschis, cu acoperişuri aurii, cu trei turnurii şi cu multe ferestre. Institutul are două etaje.

Uniforma Edit

Uniforma Institutlui Eraklyon

Uniforma Institutului Eraklyon.

Uniforma este compusă din rochii până deasupra genunchilor de diferite culori, un coif cu mare de aceeaşi culoare cu rochia, care are la capăt un mic clopoţel, şi o pereche scurtă de cizmuliţe.

Elevi Edit

Lazuli

Lazuli.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 6 Edit

Institutul apare la sfârşitul episodului „Auditoriul de Aur”, când Trix apar şi cuceresc şcoala şi fură sursa puterilor magice din Institut. Zânele încerc să se apere şcoala, dar sunt înfrânte şi elevele rămase fug speriate. Tot atunci Diaspro se înfăţişează în faţa lui Icy şi surorile ei, ajutându-le să cucerească Institutul şi se oferă ca aliată.

În ultimul episod, „Winx de neuitat”, Selina trece de partea lui Bloom şi distruge relicva dinozaurului din Turnul norilor, astfel că toată magia furată de la şcolile magice se reîntoarce, inclusiv şi sursa puterilor Institutului Eraklyon.

Locaţii din Winx Club
Planete: AndrosDominoEraklyonLinpheaMelodieMagixPământSolariaZenith
Dimensiuni: LegendariumMini-LumileOblivionObsidianOcean InfinitOmegaRelix
Şcoli magice: AlfeaAuditoriul de AurColegiul LinpheaFântâna RoşieHoggarInstitutul EraklyonTir Nan OgTurnul norilorZaltora

Also on FANDOM

Random Wiki