FANDOM

Kalshara
Kalshara

Sezoanele unde apare

7

Puteri şi abilităţi

Metamorfoză

Prima apariţie

Parcul natural din Alfea

Ultimă apariţie

Puterea animalelor zâne

Kalshara este antagonista sezonului 7. Este sora lui Brafilius. Kalshara are o putere pentru a schimba de formă (de exemplu într-un liliac, într-un vultur sau într-un leu).

Istorie Edit

Kalshara a studiat la Alfea cu Faragonda, şi amândouă au fost prietene. De fapt, a fost cea mai bună studentă a şcolii, şi cea mai bună antrenoare a animalelor magice. Dar a avut planuri mai ambiţioase: de a obţine puterea supremă a animalelor magice.

Ea o influenţează pe Faragonda pentru a fura cartea animalelor din biroul directoarei Mavila, care conţine informaţii despre prima trecere pentru a atinge acest obiectiv. O pagină a cărţii o ghidează până la o sală unde stă închisă o sursă de magie sălbatică.

Kalshara absoarbe cea mai mare parte din magia sălii, fiind transformată în tot acest proces, dobândind o aparenţă felină. O mică parte din magia care a rămas în sală, ea o duce fratelui ei Brafilius.

Evenimentele care s-au dus la asta, au făcut-o pe directoarea Mavila să facă multe schimburi în Alfea. Ea eliberează toate animalele magice, abolind obligativitatea zânelor din Alfea pentru a mai antrena sau a mai ţine captive un animal. Mavila şi şterge memoriile de la toţi din şcoală, ca nimeni să se reamintească despre ceea ce Kalshara a făcut.

Personalitate Edit

În contrast cu fratele său Brafilius, Kalshara este puternică, talentată şi hotărâtă. Îi mânuieşte pe toţi în jurul ei pentru a-şi reuşi obiectivele, la fel ca a făcut cu Faragonda.

Abilităţi Edit

Kalshara este o maestră în transformări de animale. Formele ei până atunci utilizate:

  • Liliac
  • Vultur (forma pe care o utilizează de mai multe ori)
  • Leu
  • Cârtiţa Faragondei
  • Dragon
  • Câine

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki