FANDOM

La revedere, Magix!
Sezonul 1, episodul 18
18.png
Informaţia episodului
Număr total 18
Data difuzării (Italia) 8 martie 2004
Data difuzării (SUA) 16 octombrie 2004
Alte nume
Nume în italiană Addio Magix!
Nume în engleză The Font of Dragon Fire
Succesiune de episoade
precedent
Secretul lui Brandon
următor
Atacul asupra Alfeei
Lista episoadelor

La revedere, Magix! este al optsprezecelea episod al serialului Winx Club şi al optsprezecelea episod din sezonul 1.

Rezumat Edit

Episodul începe în Alfea, unde Bloom le reuneşte fetele pentru a le spune ceea ce ea a decis, şi anume vrea să revină acasă pe Pământ. Ea a descoperit că Brandon este într-adevăr prinţul Sky şi că el are o logodnică, Diaspro. Fetele sunt surprinse de decizia ei,iar Stella încearcă să-o convingă pe Bloom că incidentul nu a fost o problemă aşa de mare. Flora o consolează, spunându-i că puterile sale sunt incredibile şi nu ar trebuie să-le irosească. Tecna atunci îi spune dacă încă caută informaţii despre Daphne şi despre părinţii săi. Dar nimic poate să schimbe părerea lui Bloom, care şi-a pierdut încrederea în sine, vrând doar să revină acasă.

După ce Bloom le-a spus prietenelor ei despre demersul ei, fetele sunt în dormitorul ei cu Bloom în camera sa împachetând lucrurile acesteia. Bloom este convinsă că nu aparţine acestui loc. Ea aruncă o ultimă privire la prietenele ei şi apoi vrăjeşte arborele Florei şi coboară cu uşurinţă afară. În faţa uşilor Alfeei, Bloom ia un autobuz spre oraşul din Magix. Când ea ajunge, ea merge spre destinaţia sa supărată, în timp ce îşi reaminteşte locurile unde ea şi prietenii ele au fost. Ea trece printr-un edificiu cu o fereastră, fără să ştie că Stormy tocmai era în spatele său urmând-o îndeaproape. Într-un colţ, Bloom spune „La revedere, Magix!” şi se teleportează acasă.

Cu această nouă informaţie, Stormy le informează pe Icy şi Darcy despre ceea ce s-a întâmplat cu Bloom şi despre retragerea sa.Atunci Icy vede oportunitatea perfectă pentru a-o prinde pe Bloom într-o ambuscadă şi pentru ai fura puterile ei, şi îl congelează pe Peppe. Întoarsă acasă, Mike o asigură pe Bloom că acceptă deciziile ei şi că nu este deranjat de aceasta, Deşi ea a văzut aurele lor care spuneau contrarul a ceea ce simţeau.

Bloom îşi ia bicicleta, şi tristă şi puştită în interior se plimbă prin Gardenia când Mitzi apare într-o maşină. Mitzi începe să-şi bată joc de ea pentru că este aici din nou. Însă Bloom o salută şi pleacă, dar Mitzi o urmează şi îi sune să-şi asume rapid ideea că a fost expulzată. Calmă ea o corectează spunând că a plecat prin propria sa alegere. Mitzi nu vede nicio diferenţă şi se bucură. Noaptea Bloom îşi petrece timpul gândindu-se la ceea ce s-a întâmplat. Apoi face un desen cu Alfea dar îl face ghem şi îl aruncă la gunoi. Apoi priveşte prin fereastră şi se reîntoarcerea la lecturare cărţii despre zâne.

În Alfea, Musa, Tecna, Flora şi Stella le informează pe Faragonda şi Griselda despre decizia lui Bloom şi plecarea ei. Faragonda le spune fetelor că trebuiau să le anunţe de dinainte şi le întreabă dacă au încercat să-o facă pe Bloom să rămână. Musa se supără. Griselda o ceartă un pic şi Faragonda decide să discute asta într-un alt moment şi le lasă pe fete să plece. Cele patru fete se întorc la dormitoarele lor şi Tecna le spune să aibă raţioneze corect şi că ar fi trebuit să o informeze pe Faragonda. Stella se întreabă dacă Bloom ar putea să-şi schimbe opinia, dar Musa spune că ea nu s-a întors, ceea ce înseamnă că Bloom nu vrea să revină. Chiar şi aşa Stella este decisă să-o aducă de întors la Alfea.

În magazinul de flori a Vanessei, Bloom ajută o clientă care vrea nişte garoafe trandafirii, dar care se vânduseră deja. Cu un pic de magie, Bloom transformă în tăcere nişte garoafe roşii în trandafirii şi i le dă femeii. Vanessa se bucură de magia lui Bloom şi zice că aceasta este utila. Bloom îi spune Vanessei că Flora i-a predat această abilitate. Apoi, vede două copile plimbând şi Bloom se întristează. Vanessa îşi dă seama că Bloom îi este dor de prietenele ei şi o consolează. În afara magazinului, vrăjitoarele Trix o spionează pe Bloom. Icy ştia că Bloom va sta mult timp în Magix, dar nici Pământul nu i se potriveşte şi în curând vor putea lua puterile acesteia.

Noaptea, Bloom şi Kiko se plimbă pe o stradă lăturalnică, spunând-ui lui Kiko că până la urmă va reveni la viaţa sa obişnuită în Gardenia. Kiko nu mai sare şi mănâncă un pic de iarbă care a crescut în apropierea unui stâlp. Bloom atunci spune că a luat decizia corectă, dar Kiko nu este de acord. Deodată, o străfulgerare de lumină străluceşte, surprinzând-o, şi di nou Mitzi a venit pentru a-şi bate joc de ea. Bloom nu este într-o stare de spirit bună şi comentează că decât să vorbească singură va fi mai bine decât dacă să vorbeşte cu ea. Mitzi râde de ea din nou, îşi urcă în motocicleta ei pe trotuar, spunându-i lui Bloom că este un om de nimic şi aproape îl calcă pe Kiko. Bloom obosită de atitudinea lui Mitzi transformă motocicleta acesteia într-un porc. Mitzi se depărtează de porc şocată şi fără să poată să facă nimic. Bloom se amuză de reacţia acesteia şi revine acasă.

Când intră, ea le găseşte pe vrăjitoarele Trix şi Knut ţinând-ui părinţii prizonieri. Icy o salută şi îi spune că doar a venit să-o vadă pe Bloom şi o ameninţă spunând că îi vor lua puterile. Apoi îi ordonă lui Knut să-o atace. Knut începe să-o atace pe Bloom, dar Bloom se eschivează şi se transformă. Knut încearcă să atace, dar Bloom cu puterile ei îl lasă pe Knut inconştient cu o bilă de foc. Atunci apar vrăjitoarele Trix şi încep să-o urmărească pe Bloom prin tot oraşul. Darcy creează un perete electric în faţa lui Bloom care o împiedică să zboare mai departe. Icy atunci lansează nişte proiectile de gheaţă dar Bloom creează un scut în jurul ei. Stormy atunci o atacă şi ea.

Icy o întreabă dacă este suficient şi Stormy lansează o rază în timp ce Bloom se protejează cu un scut. Fiindcă Bloom nu va renunţa, Icy decide să utilizeze ceva ca o ultimă şansă, referindu-se la părinţii lui Bloom. Ea râde şi apoi se teleportează la casa lui Bloom. Crezând că părinţii ei sunt în pericol decide să revină acasă. Când întoarce vede că Icy îi ţine pe Mike şi Vanessa în aer deasupra unei gaurii obscure. Bloom întreabă de ce o atacă şi ce doresc de la ea.Atunci Stormy îi spune că vor puterile ei. Bloom neagă să coopereze în faţa şantajului şi, Icy îi lasă să cadă pe Mike şi Vanessa în gaură. Bloom se aruncă repede după ei şi îi scoate teferi şi nevătămaţi. Chiar când Bloom şi părinţii ei sunt în picioare, Icy îi atacă.

Vrăjitoarele Trix o atacă dezechilibrând-o un pic, în timp ce Icy îi spune să se dea tot ce are, fiindcă luptă în zadar. Apoi începe să povestească cum străbunele lor ştiau tot despre puterea Flăcării Dragonului, puterea care rezidă din Bloom, şi cum ele ar face oricare lucru pentru a reuşi. Ar fi avut succes, dar Daphne, sora mai mare a lui Bloom, o protejase de Vrăjitoarele Ancestrale, şi şi-a trimis sora pe Pământ pentru a o proteja, dar din păcate Daphne a fost asasinată de vrăjitoare.

Bloom este slăbită dar încearcă să lupte, dar Icy o îngheaţă pe Bloom de perete în timp ce o numeşte prinţesă, Bloom încă nu a înţeles ceea ce încearcă să spună. Atunci Icy îi explică că ea, Bloom este prinţesa pierdută a planetei Domino şi gardiana Flăcării Dragonului, sursa tuturor vieţii din dimensiunea magică. După aceea cele Trix convoacă vacuumurile pentru ai lua puterile. Îndeplinind obiectivul lor, acestea pleacă cu Knut. Între timp, Mitzi este cu nişte persoane încercând să le explice că porcul trandafiriu este defapt motocicleta sa. Cei doi bărbaţi, desigur, nu-o cred şi unul dintre ei o sugerează pe Mitzi să îşi ia o vacanţă.

Bloom până la urmă se trezeşte şi îl vede pe tatăl ei. Deodată o lumină strălucitoare apare în camera de zi, surprinzându-i pe cei trei. Este Stella, şi întreabă ce s-a întâmplat, şi Bloom îl explică că vrăjitoarele Trix îi întinseră o capcană şi i-au furat puterile. Vanessa o convinge pe Bloom să revină la Alfea cu Stella şi să găsească o soluţie. Stella este de acord, o consolează pe Bloom şi o asigură că le vor opri pe vrăjitoarele Trix odată pentru totdeauna. Mike îi spune lui Bloom că o va sprijini mereu, şi Bloom îl îmbrăţişează pe tatăl său. Cu această scenă aşa de tulburătoare, Stella şi Kiko se emoţionează şi episodul se încheie.

Evenimente majore Edit

  • Bloom lasă Alfea pentru că ea se simte singură.
  • Bloom descoperă de la Icy că este prinţesa planetei Domino.
  • Bloom descoperă şi că este proprietara Flăcării Dragonului.
  • Bloom descoperă că Daphne este sora ei mai mare.
  • Puterile lui Bloom sunt furate de vrăjitoarele Trix.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Acest episod este marcat de înfrângerea lui Bloom de către vrăjitoarele Trix, unul dintre episoadele de remarcat în serial.
  • Peppe doar apare când este îngheţat de Icy, dar nu apare şi mai târziu.
  • Este ultima dată când Knut o atacă Bloom, înainte de a schimba tabăra, de partea zânelor.
  • Nu se ştie dacă Mike şi Vanessa s-au refugiat sau au plecat, înainte că vrăjitoarele Trix să o atace pe Bloom.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki