FANDOM

Layla este o zână gardiană a Dimensiunii Magice.

Winx Edit

Layla este introdusă în sezonul 2 în serie având deja transformare bazică, deşi nu ca şi la restul membrelor Winx nu se cunosc circumstanţele în care aceasta şi-a obţinut puterile magice.

Charmix Edit

Layla îşi obţine puterile Charmix în sezonul 2 atunci când se reconciliază cu Stella în vacanţa în care Faragonda le-a trimis pe Winx împreună pe o insulă cu Specialiştii.

Enchantix Edit

În sezonul 3 Layla este prima care obţine transformarea unei zâne complete. Aceasta o obţine după ce alege să-şi sacrifice vederea în favoare vindecării mătuşii ei.

Believix Edit

În sezonul 4, când Roxy, ultima zână de pe Pământ, începe să creadă în magia zânelor Winx, Layla alături de celelalte îşi obţin puterile Believix.

Harmonix Edit

În sezonul 5, Layla îşi obţine puterile Harmonix pentru a o ajuta în căutarea puterii străvechi Sirenix.

Sirenix Edit

Tot în sezonul 5, după ce Layla şi celelalte membre Winx completează ciclul lunar al pietrelor, îşi obţin puterile Sirenix care îi permit intrarea în Oceanul Infinit.

Bloomix Edit

În sezonul 6, Layla îşi obţine puterile Bloomix pe Linphea împreună cu Stella.

Mythix Edit

Tot în sezonul 6 Layla obţine transformarea Mythix. Prin intermediul baghetelor Mythix aceasta poate intra în Lumea Legendariumului.

Butterflix Edit

În sezonul 7, când Layla călătoreşte în trecut şi salvează cârtiţosapi de monstrul lui Brafilius, îşi obţine puterile Butterflix.

Tynix Edit

Tot în sezonul 7, Layla primeşte o brăţară magică de la animalele magice care îi permite accesul în mini-lumi şi la puterile Tynix.

Also on FANDOM

Random Wiki