FANDOM

Acest articol se referă la legătura dintre o zână sau o vrăjitoare cu o altă creatură magică. Despre episodul, vezi Legătura magică (episod).

Legătura magică este o legătură de ordin magic format dintre o zână sau o vrăjitoare cu o altă creatură magică din ordinul animalelor sau al creaturilor mitice.

Mod de realizare Edit

Legătura magică se formează atunci când cei doi care se leagă, se leagă mai mult decât fizic, dar şi psihic, în aşa fel încât indiferent de distanţă sau situaţie, ei mereu îşi vor simţi prezenţa celuilalt. Legăturile se pot forma între orice zâna/vrăjitoare cu orice zânişoară/selkie/animal magic. Momentul propice unei legării vine în momentul în care puterea creaturilor este restaurată, cazul selkiilor, sau când sunt salvate de sub influenţa magiei sălbatice, aşa cum este cazul animalelor magice.

Tipuri de legături Edit

De-a lungul seriei, am văzut trei moduri diferite de legături magice. Acestea sunt:

  • Între o zână şi un selkie:
    • Bloom cu Serena.
    • Stella cu Illiris.
    • Flora cu Desiryee.
    • Musa cu Sonna.
    • Tecna cu Lithia.
    • Layla cu Lemmy.
  • Între o zână şi un animal magic:
    • Bloom cu Elas.
    • Stella cu Shiny.
    • Flora cu Amarok.
    • Musa cu Critty.
    • Tecna cu Flitter.
    • Layla cu Squonk.
  • Între Vrăjitoarele Trix şi animalele magice:
    • Icy cu o şopârlă.
    • Darcy cu o altă şopârlă.
    • Stormy cu o bufniţă.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 2 Edit

Acesta este primul sezon în care apare fenomenul de legătură magică. Tot în acest sezon Winx se leagă pentru prima dată cu zânişoarele, mici zâne care sunt aduse de Layla, noua membră Winx. Zânişoarele se leagă cu Winx după ce Bloom, Layla şi Specialiştii se duc să le salveze din mâinile Lordului Darkar. Layla este legată deja cu una dintre ele, Piff, zânişoara visurilor dulci.

La Alfea Bloom se leagă cu Lockette, Stella cu Amore, Flora cu Chatta, Musa cu Tune şi Tecna cu Digit. Zânişoarele devin aliate ale acestora şi apar şi în de-a lungul celorlalte sezoane, devenind aliaţi de nădejde ale zânelor. De asemenea prezenţa lor este esenţială în acest sezon, deoarece acestea sunt gardienele Codex-ului, artefact căutat de Darkar.

Singura excepţie este în sezonul 6, când unele zânişoarele, ale lui Musa şi Tecna sunt schimbate cu alte alternative.

Sezonul 5 Edit

În acest sezon Winx, se vor lega de alte creaturi mitice, şi anume de „Selkie”. Selkii sunt creaturi pe jumătate sirene care trăiesc în toate oceanele Dimensiunii Magice. Acestea reprezintă gardienii portalurile dintre oceanele din toată dimensiunea.

Aşa cum este ştiut, Bloom se leagă cu un selkie, numit Serena, gardiana portalului către Domino, Stella cu Illiris, gardiana portalului către Solaria, Flora cu Desyree, gardiana portalului către Linphea, Musa cu Sonna, gardiana portalului către Melodie, Tecna cu Lithia, gardiana portalului către Zenith, iar Layla cu Lemmy, gardiana portalului către Andros.

Sezonul 6 Edit

Zânişoarele Musei şi ale Tecnei sunt schimbate. Tune este înlocuită cu Cherie, iar Digit cu Caramel.

Sezonul 7 Edit

În acest sezon, Winx se leagă ci animalele magice, care conţin cheia spre culoarea universului, şi către puterea supremă a animalelor. Winx se leagă cu acestea atunci când călătoresc prin timp în căutarea animalului potrivit care deţine prima culoare a universului, animal de o importanţă majoră, de asemenea căutat şi de Kalshara şi Brafilius.

Prima care se leagă este Layla cu Squonk, un smiorc. A doua este Flora cu Amarok, un magi-lup; a treia este Musa cu panasica Critty, a patra este Stella cu fenixul Shiny, urmată de Tecna cu veveriţa Flitter, ultima fiind Bloom cu unicornul Elas.

Dar şi Trix se leagă de data aceasta cu trei animale. Icy şi Darcy cu două şopârle, iar Stormy cu o bufniţă.

Also on FANDOM

Random Wiki