FANDOM

Duşmani

Duşmani principali serialului.

Aceasta este o listă a duşmanilor Clubului Winx.

Duşmani principali Edit

Duşmani minori Edit

  • Mandragora: În filmul Winx Club I: Secretul regatului pierdut o vrăjitoare-insectă care lucrează pentru Vrăjitoarele Ancestrale, numită Mandragora, îl vrăjeşte pe Riven şi face din el un spion al umbrelor, cu toate acestea, Bloom, Daphne şi Sky reuşesc să o înfrângă.
  • Diaspro: Este ex-logodnica lui Sky. Stella descoperă acest lucru în mijlocul sezonului 1. Ea este nefastă şi vrea să fie nevasta a lui Sky oricum. Ea fost cea care l-a vrăjit pe Sky, în sezonul 3, ca să el se căsătorească cu ea şi nu cu Bloom.
  • Contesă Cassandra: Ea l-a vrăjit pe tatăl Stellei pentru a fi noua regină de pe Solaria (sezonul 3).
  • Chimera: Fiind fiică Cassandrei, a ajutat-o pe mama ei să se descotorosească de Stella şi tatăl ei, făcându-le regina şi prinţesa Solariei pe ea şi mama ei (sezonul 3).
  • Prinţesa Amentia: Ea este fiica regelui din Ţara de Jos. S-a îndrăgostit de Brandon, dar robul ei o iubeşte pe Amentia cu adevărat şi mulţumită unei vrăji ale lui Amore, ei s-au căsătorit, iar Brandon s-a putut întoarce cu Stella înapoi la suprafaţă. Este o maestră în arte marţiale. Amentia este foarte meticuloasă şi ei îi place ca totul să fie perfect (sezonul 2).
  • Nebula: Este o roabă a reginei Morgana cu un temperament agresiv, la fel ca Stormy. Nebula a posedat-o pe Roxy când ea a atins Cercul Alb şi a luptat împotriva lui Bloom, pentru că ea o considera pe ea arogantă (sezonul 4). Ea vrea să se răzbune împotriva Vrăjitorilor Cercului Negru şi a oamenilor. La sfârşitul sezonului îi înfrâng pe Vrăjitorii Cercului Negru, Nebula trece de partea bună şi Morgana o face noua regină a zânelor de pe Pământ. Nebula, de asemenea, apare în sezonul 6.
  • Diana: La fel ca Flora, este o zână a naturii. Este doamna pădurilor de pe Pământ, care are în control asupra plantelor şi animalelor unei pădurii întregi. Degradarea naturii îi slăbeşte puterile (sezonul 4).
  • Aurora: Este o zână terestră a gheţii, care trăieşte în Turnul Îngheţat care pluteşte pe deasupra marii. Poate să facă ca Pământul să intre într-o nouă eră glaciară (sezonul 4).
  • Mitzi: este o fată de pe Pământ alintată, răsfăţată şi foarte egoistă. Ea trăieşte în Gardenia, şi a fost duşmanca lui Bloom pe parcursul vieţii ei. Mitzi, de asemenea, o urăşte pe Stella pentru că amândouă au luptat pentru Brandon în timpul sezonului 4. Ea are două prietene şi o soră mai mică numită Macy.

Personaje din Winx Club
Club Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphne
Specialişti: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoy | Paladini: NexThoren
Duşmani: TrixLord DarkarValtorVrăjitorii Cercului NegruTritannusSelinaKalshara şi BrafiliusAlţii…
Alte personaje aliate ale Clubului Winx: ZânişoareSelkieAnimale magiceAlţii…

Also on FANDOM

Random Wiki