FANDOM

Miele

Miele.

Miele este fiica mai mică a lui Rollos şi Alyssa şi sora mai mică a Florei.

Personalitate Edit

Miele este simpatică şi atenciosa pentru sora ei, Flora. Ea şi este considerată corajosa pentru că s-a sacrificat pentru a le evita pe Trix să o atace pe Flora şi a ajutat-o pe sora să lupte împotriva Trianţilor.

Aparenţă Edit

În sezonul 3, Miele are părul scurt şi ochi de culoare de miere, şi pielea ei este mai palidă decât Flora. Părul ei are o mică coada-calului cu o fâşie de păr înflorit. Foloseşte o rochie verde şi galben.

În sezonul 6, pielea ei este un pic mai obscură decât înainte şi părul ei este mai marş, şi culoarea se transformă în culoare portocală. Părul ei este amarat într-o coada-calului înaltă şi cu nişte flori în păr. Foloseşte o rochie înflorită roză şi galben. Pantofii ei sunt verde şi trandafir.

În forma sa de zână, Miele are aripi verzi în formă unei floare. Are o rochie verde strălucitor cu petale de culoare roz în fusta ei. Pantofii ei sunt verzi.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 3 Edit

Ea face prima sa apariţie în episodul 12 al sezonului 3 (Lacrima arborelui negru) când Winx vin să o viziteze pe sora Florei. El îi arată unde este oraşul arborilor şi după aceea îi informează că lacrimile sălciei plângătoare pot să o salveze pe Faragonda. Ea este trimisă acasă pentru propra sai siguranţă, dar ea nu-o ascultă şi apare din nou când Winx sunt pe punct de adunat lacrimile sălciei plângătoare, spune lui Winx să nu atingă apa. Trix atacă, şi ele casi o atacă pe Flora cu un vrăjesc puternic, dar Miele se colocă între atacul sora ei şi este atinsă de Trix; face a cădea în apă otrăvită de Darcy. Flora, deosebit de iritate, convoacă plante care le capturează. Ea, atunci, intră în apă pentru a-o salva pe Miele, întrebând de ce ea nu a mers acasă, şi Miele răspunde să vrea să vadă ceea ce se întâmplă. Flora o prinde într-o bulă şi îşi câştigă Enchantix salvându-şi sora.

Sezonul 6 Edit

Miele este văzută din nou în episodul 3 al sezonului 6 (Şcoala zburătoare) cu prietenii ei. Când Flora o salută, ea se surprinde. Miele şi Floră vorbesc despre viaţa ei în colegiu până să au văzut Turnul norilor plutindîn cerului colegiului. Selina îi convoacă pe Trianţii pentru a ataca Linphea, Miele se transformă în zână pentru a-şi ajuta sora luptând împotrivă Trianţilor. După ce Winx şi-au pierdut puterile, Miele spune Florei care meargă cu ea, dar decide să se stea pentru a-şi ajuta prietenii în timp ce luptă împotrivă Trianţilor. Mai înainte, ea spune să aibă credinţă în Flora şi este sigură că sora ei îi va ajuta cu aripile ei. Bătălia cu prietenii ei împotrivă Trianţilor continuie în episodul următor (Puterea Bloomix).

Trianţii au continuat atacând, şi prietenii ei şi nişte maeştri sunt capturaţi de Trianţii. Cu toate acestea, Miele nu s-a dat randament şi este capabil pentru a se elibera din ghearele Trianţilor. În continuare încearcă să-şi apere scoala încă o dată, dar atunci nişte vrăjitoare o înconjură şi un Triant o împinge pe o latură. Din fericire, Flora a ajuns la timp şi junte luptă şi salvează şcoala. În continuare, se desparte de Flora şi aşteptare care o zi poată să treacă timp iar împreună.

Sezonul 7 Edit

Miele revine să apară în acest sezon, în episodul 6 (Aventură pe Linphea), montând o Buburuză Gigantică. Ea o cere pe sora Florei dacă le poate să însoţească în căutarea lor a răului care a afectat pe cei magilupi de pe Linphea, dar Flora se neagă şi îi reaminteşte ceea ce s-a întâmplat cu Trianţii şi nu vrea să Miele iasă rănită.

În episodul 7 (Feriţi-vă de lup), Winx se găsesc prinse înăuntru unor ciuperci mutante, cel care i-au scos puterile lor, şi Flora nu poate să ajungă antidotul. Atunci, Miele apare şi ia seminţele de orhidee pentru a contracara efectele fungilor şi a-şi elibera sora.