FANDOM

Mini-Lumea Frunzei.png

Mini-Lumea Frunzei.

Mini-Lumea Frunzei este una dintre mini-lumile introduse în sezonul 7. Mini-Lumea Frunzei este cea de a doua mini-lume introdusă în serie în episodul 16 (Înapoi la golful Paradis), după Mini-Lumea Pietrelor Preţioase.

Descriere Edit

Mini-Lumea frunzei este localizată într-o frunză a unor flori roz din Golful Paradis, locaţie introdusă în sezonul 5. Această mini-lume este alcătuită dintr-o reţea de canale prin care trece limfa care se varsă într-o cascadă. Urmând cursul acestora se poate ajunge în următoarea mini-lume, lumea Picăturii.

Fauna Edit

Winx Club Ep16 Chloe.png

Chloe.

Această mini-lume este căminul unor creaturi minuscule similare cu nişte şoricei, numiţi frunzii care au în coadă o frunză. Aceşti frunzi sunt gardienii acestei lumi apărând clima ca să nu fie mâncată de prădători ca păduchi de plante.

Liderul frunzilor este Chloe, care le-a condus pe zânele Winx spre mini lumea picăturii.

Importanţa Edit

Importanţa acestei lumi este vitală deoarece, aceasta este sursa ei de viaţă. Înăuntrul ei sursa de clorofilă produce limfa, care reprezintă chiar esenţa vieţii. Limfa curge de-a lungul unor mici canale care se varsă într-o mică cascadă. De acolo se face intrarea către Lumea Picăturii care se află în interiorul Mini-Lumii Frunzei.

Când Brandon a rupt florile roz pentru Stella a destabilizat lumea Frunzei şi a Picăturii care sunt strânse legate una de cealaltă.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 7 Edit

În curând…

Alte date Edit

Also on FANDOM

Random Wiki