FANDOM

Mini-Lumea Picăturii este cea de a treia mini-lume introdusă în serie în sezonul 7. Aceasta este prezentată în acelaşi episod cu Mini-Lumea Frunzei.

Descriere Edit

Mini-Lumea Picăturii are aspectul unei picăturii sau al unui mediu subacvatic. Aceasta este localizată în interiorul unei picăturii, de aici îi vine şi numele, şi accesul în această mini-lume se face prin intermediul Mini-Lumea Frunzei. De asemenea aceasta este introdusă în episodul 16, din sezonul 7, când Winx trebuie să stabilească echilibrul naturii din Golful Paradis.

Fauna şi flora Edit

Pestii Bule.jpg

Peştii-bule.

Aceasta este interconectată cu Mini-Lumea Frunzei, întrucât prin intermediul circuitului de limfă care se varsă într-o cascadă se poate ajunge în această lume. Aceasta este căminul peştilor-bule. Locul este plin de culoare şi de bule ascendente, care conform liderului Frunzilor, este cel mai sigur transport. Tot aici se află şi Pocalele de Apă, cele care reprezintă locul în care sunt puse plantate seminţele, pietrele-preţioase de lumină, care dau viaţă şi lumină atât mini-lumii Picăturii, dar şi mini-lumii Frunzei.

Importanţa Edit

Pocalele de Apa.jpg

Pocalele de Apă.

Mini-Lumea Picăturii este importantă pentru că aici se află Pocalele de Apă, unde sunt plantate seminţele, pietrele preţioase de lumină, care au aspectul unor flori roz, care dau viaţa atât acestei lumi cât şi a Frunzei.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 7 Edit

În curând…

Alte date Edit

  • Peştii bule au aspectul speciilor de peşti balon.
  • Este este printre puţinele mini-lumi introduse în acelaşi episod cu altă mini-lume.

Also on FANDOM

Random Wiki