FANDOM

Misiune în Turnul Norilor
Sezonul 1, episodul 6
6
Informaţia episodului
Număr total 6
Data difuzării (Italia) 9 februarie 2004
Data difuzării (SUA) 24 iulie 2004
Alte nume
Nume în italiană Missione a Torrenuvola
Nume în engleză Mission at Cloudtower
Succesiune de episoade
precedent
Întâlnire cu dezastru
următor
Prieteni în pericol
Lista episoadelor

Misiune în Turnul Norilor este al şaselea episod al serialului Winx Club şi al şaselea episod din sezonul 1.

Rezumat Edit

La Alfea, Bloom face eforturi de a căuta cât mai multe informaţii despre inelul Stellei, pentru a putea înţelege mai bine de ce Trix şi l-au dorit aşa de mult şi ce alte scopuri ascunse ar putea să se ascundă în deţinerea inelului. La bibliotecă ea află că inelul este un artefact vechi dăruit din generaţie în generaţie în familia regală a Stellei. În timp ce citea despre inel ea a mai citit şi despre Marele Dragon de Foc care i-a captat atenţia.

Mai târziu Faragonda îi va povesti despre legenda Marelui Dragon, care se spune cum acesta a apărut şi cum acesta a continuat să împrăştie viaţă şi lumină prin tot universul, la fel precum şi crearea diferitelor lumii de-a lungul întregului Univers. În final acesta s-a stabilit pe Domino, făcând-o casa acestuia. După ce Faragonda a terminat de povestit, Bloom o întreabă cum planeta a devenit un loc atât de izolat şi de îngheţat, iar aceasta i-a răspuns că aceasta obişnuia să fie o planetă frumoasă şi prosperă, dar că a devenit aşa deoarece nişte forţe malefice au pus stăpânire pe aceasta şi au distrus-o.

După cele aflate, ea pleacă la ea în cameră să le informeze şi pe Winx de cele aflate. Împreună ele stabilesc un plan de a se infiltra în Turnul Norilor, prin sistemul de tuneluri de sub şcoală, şi să recupereze inelul Stellei. Odată stabilit şi pus la punct totul, ele aşteaptă seara să plece.

Între timp în Tunurl Norilor, Trix încearcă să activeze inelul Stellei, dar nu reuşesc. Knut apare şi el să le întreabă ce face, dar Stormy îl trimite la culcare. După o perioadă de frustrare continuă, Trix decid să plece şi îl lasă pe Knut să facă curat după ele. Odate plecate , Knut se apucă să măture camera şi nu observă când din greşeală aruncă inelul în grămada de mizerie din colţ.

Nu după multă vreme, Bloom şi Winx reuseşesc să treacă prin tunele cu ajutorul indicaşilor lui Bloom şi intră în camera celor trei vrăjitoare. Cu nimeni prin preajmă, fetele se apucă să caute inelul. La început nu-l găsesc, dar într-un final Stella localizează inelul prin sclipirea acestuia. Astfel cu inelul găsit, Winx vor să iasă prin tunelul prin care au intrat, dar uşa nu vrea să se deschidă, aşa că sunt nevoite să găsească altă ieşire. Căutările le aduc în arhiva Turnului, unde încep să exploreze locul.

Dar Winx nu ştiau că erau supravegheate de Griffin, care decide să le trimită ceva rău să le sperie. Bloom găseşte o carte cu numele ei pe ea şi curioasă vrea să o deschidă în ciuda avertismentelor Tecnei. De îndată ce o deschide un tentacul o prinde de mână şi o trage. Speriată ea nu reacţionează, dar cu ajutorul Tecnei va reuşi să scape de tentacul. După incidentul neplăcut Winx decid să caute altă ieşire.

Chiar şi aşa lucrurile par să se complice când sunt atacate de nişte păianjeni uriaşi care tot apar şi le urmăresc, dar cu vraja făcută de Flora apare un mâncător de păianjeni şi rezolvă problema pe moment. Însă apoi din returile rămase se formaeză un monstru dezgustător care le forţează să fugă din calea acestuia. Acesta le urmăreşte până dau de o înfundătură şi Winx sunt nevoite să atace monstrul şi să-l distrugă. Apoi Bloom observă altă uşă. Întră într-o cameră plină cu vechituri.

Apoi Stella se sperie de un gândac şi Stella îi dă foc pentru a scăpa de el, dar în schimb aceasta nu face decât să incendieze locul, iar Winx sunt acum blocate. Speriată Bloom încercă să găsească o soluţie, când aude o voce misterioasă (Daphne), care o îndrumă până la un tunel secret prin care ea şi Winx reuşesc să iasă la timp din cameră.

Întoarse la Alfea, Winx sunt surprinse de Griselda când încercau să se strecoare înapoi în camera lor. Aceasta le conduce în biroul Faragondei, unde directoarea le pedepseşte şi le suspendă temporar puterile.

Evenimente majore Edit

  • Bloom află de la Faragonda despre Marele Dragon.
  • Este pentru prima dată când Winx vizitează Turnul Norilor.
  • Stella îşi recuperează inelul.
  • Este pentru prima dată când Daphne ia legătura cu Bloom.
  • Ca pedeapsă pentru intruziunea lor în Turnul Norilor, puterile lor sunt suspendate temporar.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Specialiştii nu apar în acest episod.
  • Acesta este primul episod unde zânele Winx se transformă în ansamblu.

Galerie Edit

VideoEdit

Winx Club - Sezonul 1 Episodul 6 - Misiune în Turnul de nori EPISODUL COMPLET22:59

Winx Club - Sezonul 1 Episodul 6 - Misiune în Turnul de nori EPISODUL COMPLET

Also on FANDOM

Random Wiki