FANDOM

Misiune în junglă
Sezonul 7, episodul 11
167.png
Informaţia episodului
Număr total 167
Data difuzării (Italia) 26 septembrie 2015
Data difuzării (SUA) 14 februarie 2016
Alte nume
Nume în italiană Missione nella giungla
Nume în engleză Mission In The Jungle
Succesiune de episoade
precedent
Winx prinse!
următor
Un animal zână pentru Tecna
Lista episoadelor

Misiune în junglă este episodul 167 al serialului Winx Club şi al unsprezecelea episod din sezonul 7.

Rezumat Edit

Episodul începe pe Pământ, unde o familie de tigri din Sumatra este urmărită de cineva necunoscut. În Alfea, Stella încearcă să-le îmbrace pe animalele magice, dar acestea nu sunt mulţumite. Brandon ajunge în camera ei, şi Shiny se îndrăgosteşte de Brandon, şi Stella se supără şi mai tare.

Mai târziu, zânele Winx şi Specialiştii se reîntâlnesc pentru că Stella a decis să organizeze o paradă de modă pentru animalele magice, dar nu şi ştiu ceea ce se va întâmpla. Sky îi cere lui Bloom să organizeze o întâlnire, şi atunci vine Stella pentru a-şi începe parada.

Înainte să înceapă parada, zânele Winx şi Specialiştii sunt însă avertizaţi de păsările lui Roxy. În camera lui Roxy, aceasta le spune că au detectat probleme pe Pământ, în pădurea din Sumatra. Tigrii din Sumatra sunt în pericol, şi sunt ameninţaţi de asemenea şi de o puterea magică periculoasă.

Zânele Winx şi Specialiştii trebuie să meargă de îndată pe Pământ într-o navă din Fântâna Roşie, şi decid să lase animalele magice în Alfea. Bloom îşi reaminteşte că animalele magice au cauzat multă dezordine. Sky spune să nu se preocupe cu animalele, dar Kiko urcă şi el împreună cu restul animalelor.

În navă, animalele cauzează haos din nou. Bloom îl descoperă pe Kiko, şi îi spune că sarcina lui va fi să menţină controlul animalelor magice. Stella decide să joace cu o bilă, dar bila scapă de sub control şi strică controalele navei, cauzând turbulenţe. Sparge o fereastră, şi nava se prăbuşeşte pe Pământ.

Timmy nu poate să aranjeze nava, şi atunci Flora, Musa, Bloom şi Sky încep să caute tigrii pe jos, în timp ce Tecna, Stella, Layla şi Nex merg în cealaltă direcţie. În timp ce explorează Sumatra, Bloom şi Sky se bucură de peisaj şi îi spun că ar putea să considere această excursie ca o întâlnire romantică.

Deodată, Flora simte o putere periculoasă care ameninţă natura. Între timp, Layla, Tecna, Stella şi Nex găsesc nişte urme ale unui animal necunoscut. Stellei i se face teamă. Dar echipa condusă de Bloom ajunge la o cascadă, care este o sursă de magie asemănătoare cu a sa. Un moment după aceea sunt atacaţi de nişte monştri.

Atacurile monştrilor sunt foarte puternice, şi Specialiştii le ajută pe zânele Winx. Bloom, Flora şi Musa se transformă. Grupul condus de Layla între timp găsesc pui de tigrii, dar aceştia sunt speriaţi. Nex decide să se folosească de o metodă mai eficientă, şi anume de nişte fructe pentru a-i atrage pe tigrii, şi cu forţa lor Butterflix fetele câştigă încrederea tigrilor.

Layla creează apă pentru tigrii, şi Tecna le spune tigrilor să-le arate ceea ce îi sperie. Între timp, cealaltă echipă este atacată de monştrii, şi dar ei nici măcar nu pot să-i atingă. Atunci vine cealaltă echipă, şi cu puterile lor Butterflix, Stella îi învinge pe monştrii. Descoperă că monştrii erau oameni care au fost transformaţi de magia sălbatică. Apoi zânele Winx află că aceştia sunt braconieri şi nu respectau natura, dar acum umili aceştia promit să salveze natura.

Tigrii nu pot să supravieţuiască pe propriul său cont, şi atunci zânele Winx şi Roxy decid să revin în Gardenia şi decid să deschidă „Parcul de Salvare al Animalelor” şi decide să-le ofere tigrilor un nou cămin. Zânele Winx fac reclamă în oraş oamenilor despre noul parc, ca să vină să-le ajuta. Apoi Stella îşi va face parada, dar îi va fi foarte dificil.

Evenimente majore Edit

  • Se revelează că Bloom are o maşină.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Într-o scenă, aripile Stellei sunt violete în loc de trandafirii, încă o dată.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki