FANDOM

Misiunea de salvare
Sezonul 2, episodul 3
29
Informaţia episodului
Număr total 29
Data difuzării (Italia) 26 aprilie 2005
Data difuzării (SUA) 24 septembrie 2005
Alte nume
Nume în italiană Missione di salvataggio
Nume în engleză Rescue Mission
Succesiune de episoade
precedent
Reîntoarcerea vrăjitoarelor
următor
Prinţesa Amentia
Lista episoadelor

Misiunea de salvare este episodul 29 al serialului Winx Club şi al treilea episod din sezonul 2.

Rezumat Edit

Episodul începe în Alfea, unde Layla este tot în infirmerie când o vede pe Piff afară. Iese din infirmerie cu intenţia de a o urmări pe Piff când dă peste Knut. Dar apare Faragonda, şi îi povesteşte cum l-a vizitat pe tatăl acesteia când a fost o copilă. Atunci îşi reaminteşte din nou de Piff care este afară, şi Layla o urmează. Zânişoara intră în clasa lui WizGiz, şi Layla reuşeşte să o prindă.

Apoi Layla merge cu Faragonda în biroul acesteia şi îi explică tot. Ea spune că mai întâi trebuie să găsească intrarea subterană pentru a putea să le elibereze pe Zânişoarele. Atunci Faragonda le cheamă pe zânele Winx şi le dă zânelor Winx misiune a de a le salva pe Zânişoarele. Acest prilej o face Stella fericită pentru că aşa va putea pierde unele ore. Apoi o întreabă pe Faragonda de ce nu merg profesorii, iar aceasta îi răspunde că zânele şi Zânişoarele mereu au fost aliate şi de aceea trebuie să meargă doar ele.

Faragonda spune că doar vor merge două zâne: Bloom şi Stella. Celelalte Winx se supără, pentru că vor să meargă şi ele. Însă pentru a răspunde, Faragonda le probează pe Musa şi Flora şi converteşte sala într-o simulare a peşterii unde trebuie să meargă. Rezultatul experimentului este că magia Florei nu funcţionează pentru că nu există plante, şi a Musei cauza cutremure datorită ecoului.

Layla se desparte de Piff, şi Faragonda le dă zânelor Winx nişte seminţe magice pentru situaţii extreme. Cele trei zâne vor fi însoţite de Specialiştii. Sky merge cu Bloom şi Brandon cu Stella, iar Layla trebuie să meargă cu Riven şi Musa devine geloasă. Timmy de asemenea ajunge. Layla discută un pic cu Riven despre cine conduce, şi echipa pleacă de la Alfea.

Specialiştii le informează despre tot ceea ce au, şi Layla le informează că duşmanul este în direcţie contrară. Odată au girat, ajung până la peşteră. Nava intră înăuntru, dar trebuie să sară pentru că Timmy nu poate să aterizeze. Stella îşi pierde machiajul pentru că cade într-o râpă. Timmy şi Riven revin la Fântână Roşie, şi între timp Tecna pierde semnalul dinspre Alfea.

Stella se transformă pentru a ilumina locul, dar apar monştri. Există o uşă, dar nu o poate să o deschidă pentru că absorb magia Stellei. Monştrii atacă echipa. Layla şi Bloom se transformă, deşi Bloom nu ştia că Layla era o zână. Cele trei zâne luptă împotriva monştrilor, şi doar ce sunt distruşi de atacul Stellei.

Specialist reuşesc să deschidă uşa, dar mai mulţi monştrii vin. Sky închide uşa, pentru ai împiedica să-i ajună. Layla creează un lipici magic. Dar cu toate acestea, Layla îşi epuizează energia. Echipa începe să umble, dar Bloom şi Stella încep să cadă epuizate pentru că au fost transformate de prea mult timp.

Layla găseşte că drumul este tăiat, şi toate drumurile se încheie într-o prăpastie. Brandon este atacat de monştri, şi Bloom şi Stella vor să se transforme dar nu pot. Layla este prinsă într-o substanţă lipicioasă creată de monştrii, şi Brandon fără să vrea rupe platforma unde era şi cade în vid. Pentru a-l salva, Stella sare şi ea în vid.

Evenimente majore Edit

  • Bloom, Stella şi Layla merg în Peşteri Profunde.
  • Layla îi cunoaşte pe Specialiştii.
  • Puterile Laylei se revelează, şi se numesc Morphix.
  • Brandon şi Stella se despart de Bloom, Layla şi Sky.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Bloom, Layla şi Stella îşi combină puterile.
  • Layla îl găseşte pe Knut în hol, în timp ce încearcă să-o găsească pe Piff. Ea se sperie când îl vede pe un căpcăun în şcoală.
  • Faragonda selectează doar Layla, Stella şi Bloom pentru misiunea pentru că:
    • Layla: ea cunoaşte această zonă.
    • Stella: ea are magia luminii, care este eficace împotriva umbrei monştrilor.
    • Bloom: Ea posedă Flacăra Dragonului, care este forţa motrică a grupului.

Galerie Edit

Video Edit

Winx Club - Sezonul 2 Episodul 3 - Misiune de salvare -EPISODUL COMPLET-23:02

Winx Club - Sezonul 2 Episodul 3 - Misiune de salvare -EPISODUL COMPLET-

Also on FANDOM

Random Wiki