FANDOM

Musa este o zână, dar şi o gardiană a Dimensiunii Magice.

Winx Edit

În primul sezon Musa, ca şi celelalte Winx a obţinut transformarea bazică sau Winx, deşi nu se cunosc exact condiţiile în care şi-a obţinut puterile. Ea este văzută pentru prima dată cu această transformare în episodul 2 (Bun venit în Magix!), când se luptă cu Trix pentru a o elibera pe Bloom din aisbergul lui Icy.

Charmix Edit

În sezonul 2, Musa îşi capătă puterile Charmix după ce îşi mărturiseşte sentimentele pentru Riven.

Enchantix Edit

Musa îşi obţine puterile Enchantix în sezonul 3, ajungând la nivelul de zână completă. Aceasta obţine această transformare când o salvează pe Galatea din incendiu.

Believix Edit

În sezonul 4, Musa obţine transformarea Believix în momentul în care Roxy, ultima zână de pe Pământ, începe să creadă în magia zânelor Winx.

Harmonix Edit

Musa obţine transformarea Harmonix în sezonul 5 ca prim pas în căutarea puterilor Sirenix în intervalul unui ciclu lunar în care să găsească pietrele de pe cutia Sirenix.

Sirenix Edit

Musa îşi obţine puterile Sirenix tot în sezonul 5 când reuşeşte să încheie ciclul lunar cu succes.

Bloomix Edit

În sezonul 6, în urma unei confruntării cu Trix, Musa îşi pierde puterile, iar Bloom îi va da o parte din Flacăra ei. Conform Faragondei în interiorul acesteia va străluci o nouă putere numită Bloomix. Musa îşi obţine această transformare în peşterile de sub faimoasa şcoală de muzică de pe Melodie.

Mythix Edit

Tot în sezonul 6, Musa îşi obţine puterile Mythix când alături de celelalte membre Winx se dovedesc în faţa baghetelor Mythix de pe Tir Nan Og.

Butterflix Edit

Când Musa călătoreşte în trecut în sezonul 7 şi salvează cârtiţosapi de gigantul lui Brafilius, ea obţine transformarea Butterflix.

Tynix Edit

Prin intermediul brăţărilor magice primite de la animalele magice, Musa se poate transformă într-o zână Tynix şi să pătrundă în mini-lumi.

Also on FANDOM

Random Wiki