FANDOM

Pagină principală
Articl in constructie Acest articol este în construcţie. Dacă vrei, poţi să editezi chiar tu! Dar atenţie!
Naoki
Naoki Inobox

Nume

Naoki

Clasă

Om

Gen

Masculin

Origini

Pământ, New York

Vârstă

Preadolescent

Ocupaţie

Elev

Talent

Expert în tehnologie

Apropiaţi

Winx, prietene
Sam, prieten

Debut

Legenda omului crocodil

Dublaj

Graham Halstead (DuArt)

Naoki este cel de-al doilea talent descoperit de Winx, şi primul talent care nu a fost răpit de Regină. Naoki este expert în tehnologie şi apare numai în seria Winx Club WOW: World of Winx.

Înfăţişare Edit

Naoki are părul de culoare neagră un pic zbârlit, are ochi de culoare maro şi pielea lui este albă şi palidă.

Foloseşte un tricoul gri închis şi deasupra acestuia, o cămaşă albă cu tablouri. Foloseşte un pantalon albastru cu buzunare, foloseşte lentile pătrate de culoare roşie cu cristale un pic întunecate. Poartă un rucsac galben cu desene de atomi, OZN-uri şi extraterestre.

Personalitate Edit

Naoki se arată ca un băiat timid în mod special cu fetele; pe lângă faptului că nu are prieteni cu adevărat. Se ştie că lui îi plac benzile desenate (în mod special din anii şaptezeci) şi filmele de fantezie şi ştiinţifico-fantastice. Naoki se arată cu o mare abilitate pentru tehnologie, reuşind să aibă acces sistemului de jucării avansate ca semafoarele din New York pentru beneficiu propriu sau doar pentru diversiune.

Dorinţa lui Naoki este să fie recunoscut pentru abilităţile lui cu tehnologia şi să fie un erou, atât pentru el cât şi pentru prietenii săi; chiar şi inventează istorii pentru a impresiona persoanele.

De-a lungul seriei Edit

În curând…

Alte date Edit

În curând…

Winx Club WOW: World of Winx
Winx
Bloom · Stella · Flora · Musa · Tecna · Layla · Roxy
Duşmani
Tinker Bell · Omul Crocodil · Şamanul · Smee · Jim · Banshee · Obscura · Sinka · Stoney · Vertigo · Virus
Talentele
Annabelle · Madelyn · Nadine · Naoki · Silke · Sophie · Vincenzo · Yu
Personalul WOW!
Ace · Cliff · Margot · Puff · Lorelei · Bloom · Stella · Flora · Musa · Tecna · Layla