FANDOM

Regina Niobe
Niobe

Titlu

Regina Niobe de pe Andros

Gen

Feminin

Origini

Andros

Familie

Teredor (soţ)
Layla (fiică)

Actori de voce

Daniela Abruzzese (italiană)
Grey DeLisle (sezoanele 3-5, engleză)
Kimberly Brooks (sezonul 6, engleză)

Niobe este regina de pe Andros, soţia regelui Teredor şi mama Laylei.

Înfăţişare Edit

Niobe are o înfăţişare similară cu a Laylei, fiica ei. Are părul brunet, lung şi ondulat, ochii albaştri închişi şi tenul închis. Vestimentaţia ei este compusă dintr-o rochie lungă albastră cu un guler înalt. Pe cap poartă un fel de diademă cu diamante care îi susţin părul într-o coadă lungă de cal. La gât poartă un lănţişor mov cu o perlă. La urechi poartă cercei cu perle mai mici albastre de un albastru deschis.

Personalitate Edit

Niobe este o femeie blândă, bună şi manierată, dar câteodată se lasă purtată de val, ca atunci de Ziua Mamei, unde este văzută dansând. Este o femeie curajoasă, dar se sperie foarte uşor. De asemenea este o mamă bună şi grijulie, aşa cum este văzut în sezonul 3.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 3 Edit

Niobe îşi face apariţia în acest sezon, când Layla se duce pe Andros, fiind chemată de părinţii ei, deoarece portalul dimensiunii Omega a fost deschis şi lucrurile se înrăutăţesc. Ea are un rol ceva mai important, întru-cât aceasta i-a spus că ia aranjat o căsătorie cu un bărbat pe care Layla nu-l cunoaşte. La început Layla este supărată pe mama sa, dar mai târziu, ea apare la Alfea unde îşi cere scuze Laylei pentru decizia luată fără a o consulta. Layla se împacă cu ea, dar îi este recunoscătoare într-un fel, deoarece fără aceasta ea nu l-ar mai fi cunoscut pe Nabu.

Sezonul 5 Edit

Niobe apare de data aceasta atunci când îi comunică Laylei despre situaţia lui Tritannus, care s-a alait cu Trix. Tot Trix sunt cele care l-au ajutat să scape pe Tritannus din închisoare. Mai târziu ea este văzută vorbind în palatul de pe Andros cu fiica sa, când tatăl ei îi dă sabia lui Neptun.

O altă apariţie a ei este la Consiliul Regal ţinut pe Domino alături de soţul ei, Teredor şi fiica lor prinţesa Layla.

Ultima apariţie în sezon şi-o face în ultimul episod, în care Tritannus este pe cale să scufunde castelul sub apă, dar Winx, cu excepţia lui Bloom şi a Laylei, o protejează pe ea şi soţul ei. La sfârşit ea îi întâmpină pe regina Ligea şi regele Neptun, după care asistă la petrecerea de pe Andros.

Sezonul 6 Edit

Niobe vizitează Alfea cu ocazia Zilei Mamei, unde este văzută dansând alături de restul mamelor.

Alte date Edit

  • Numele ei provine din greacă şi înseamnă „ferigă”.
Winx Club
Winx
Bloom · Stella · Flora · Musa · Tecna · Layla · Roxy
Specialişti
Sky · Brandon · Riven · Timmy · Helia · Nabu · Roy
Paladini
Thoren · Nex
Duşmani
Trix · Lord Darkar · Valtor · Mandragora · Vrăjitorii Cercului Negru · Vrăjitoarele Ancestrale · Tritannus · Politea · Selina · Acheron · Kalshara · Brafilius
Profesori
Faragonda · Griffin · Saladin · Griselda · Palladium · WizGiz · Daphne
Personaje aliate
Zânişoare · Selkie · Animale magice · Kiko · Daphne · Vanessa · Mike · Roy · Nebula · Ligea · Tressa · Luna · Radius · Marion · Oritel · Galatea · Eldora · Selina