FANDOM

Noile puteri
Sezonul 1 (World of Winx), episodul 2
WOW2
Informaţia episodului
Număr total 2
Data difuzării (Italia) 29 ianuarie 2017
Data difuzării (SUA) 4 noiembrie 2016
Alte nume
Nume în italiană Nuovi poteri
Nume în engleză New Powers
Succesiune de episoade
precedent
Hoţul de talente
următor
Legenda omului crocodil
Lista episoadelor

Noile puteri este al doilea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al doilea episod din sezonul 1 al acestuia.

Rezumat Edit

După ce Bloom a visat-o pe Annabelle prinsă într-o pădure magică, ea, Tecna şi Flora se prefac să fie bolnave pentru a încerca să o salveze fără a fi văzute de drone. Între timp Layla, Stella şi Musa se ocupă de emisiune, deşi întâmpină dificultăţi. După însă Bloom şi celelalte ce au pus la cap indiciile date de Louis ale cântăreţei zânele Winx merg în camera de probă unde Stella află ce s-a întâmplat cu Anabelle într-o viziune. Între timp însă cei doi detectivi, Evans şi Gómez sunt pe urmele fetelor la barul Frutti Music. Ele sunt pe cale să intre în garderobă peste Winx, când fetele sunt absorbite de un portal şi obţin o nouă transformare numită Dreamix care le transportă pe zâne în Lumea Visurilor. Acolo fetele o întâlnesc pe Annabelle, dar ea nu poate trece prin portal moment în care nişte umbre le atacă. Astfel se termină episodul cu Anabelle prinsă de partea cealaltă.

Evenimente majore Edit

  • Bloom are un vis despre capcana lui Annabelle într-o pădure magică.
  • Zânele Winx îşi încep căutarea lui Annabelle.
  • Zânele Winx îşi câştigă puterile Dreamix.
  • Zânele Winx o găsesc pe Annabelle şi încearcă să o salveze.
  • Zânele Winx întorc la lumea reală, lăsând-o pe Annabelle încă prinsă în pădurea magică.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • În acest episod apare pentru prima dată transformarea Dreamix şi cântecul său.