FANDOM

O capcană tecnomagică
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 10
WOW23
Informaţia episodului
Număr total 23
Data difuzării (Italia) Septembrie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană Trappola tecnomagica
Nume în engleză Techmagic Trap
Succesiune de episoade
precedent
Spada eroului
următor
Răzbunarea lui Jim
Lista episoadelor

O capcană tecnomagică este al 23-lea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al zecelea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

Tecna se luptă cu nemesisul său interior, Virus, în seiful de artă. Înarmat cu sabia mistică a tatălui său, Matt transformat se alătură echipei Winx Club şi Jim în lumea viselor, gata să stea împotriva Reginei.

Evenimente majore Edit

  • Virusul preia controlul minţii fetelor Winx şi le obligă să lupte împotriva Tecnei.
  • Matt deblochează mai multe puteri magice pentru a-o ajuta pe Tecna în luptă.
  • Tecna ucide Virusul cu sabia Barrie.
  • Sebastian îi dă lui Matt sabia Barrie un semn de scuze.
  • Cu Sabia Barrie aflată în posesia lor, Matt şi Winx călătoresc în Ţara de Nicăieri pentru a vesti veştile bune.
  • Jim îşi prezintă echipajul în următoarea etapă a planului lor: să captureze trei puncte cheie care îi vor permite să o înfrângă pe Tinker Bell.
  • Tiger Lily dezvăluie profeţia tuturor şi declară că este adevărat.
  • Smee este considerat a fi fostul răpitor al lui Matt şi a fost considerat un trădător, dar jocul suspect al zânelor Winx se joacă printre rândurile lor.
  • Winx se întorc la New York pentru a-şi continua turneul mondial, în timp ce Matt rămâne în urmă în Ţara de Nicăieri pentru a-l ajuta pe Jim şi pe trupele sale în luptă.
  • Concertul zânelor Winx în Central Park este întrerupt de un cutremur brusc.
  • Matt, Jim şi trupele sale sosesc în curtea reginei, dar Matt se îndoieşte de metodele lui Jim.
  • Spiritul Lumii Viselor le avertizează pe Winx ca planul lui Jim este de a ataca regina şi le cere ca toţi să se grăbească la Ţara de Nicăieri să o oprească. Din nefericire, dacă pleacă toţi, nu va mai fi nimeni care să salveze spectatorii de la stadionul care se prăbuşeşte.

Personaje Edit

În curând…

Alte date Edit

În curând…

Also on FANDOM

Random Wiki