FANDOM

O floare pe zăpadă
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 7
WOW20.png
Informaţia episodului
Număr total 20
Data difuzării (Italia) Septembrie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană Il fiore più bello
Nume în engleză A Flower in the Snow
Succesiune de episoade
precedent
Fata în stele
următor
Crinul tigru
Lista episoadelor

O floare pe zăpadă este al douăzecilea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al şaptelea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

În lumea viselor, regina este abordată de Matt, care o recunoaşte din stele şi că o căuta toată viaţa ei. Întrucât de frumuseţea ei, promite să găsească cele mai frumoase flori că dovadă a iubirii sale îndelungate pentru ea. Refuzând-o să-i lase slăbiciunea să o facă mai bine, regina îl cheamă pe nemernica interioară a Florei, cu intenţia de a folosi piatra pentru a distruge zână şi natura ei. Flora şi Matt lucrează împreună pentru a-şi învinge duşmanul folosind propriile sale magie întunecate împotriva ei. Matt îi mulţumeşte Florei pentru că l-a ajutat şi se alătură echipei Winx Club ca prieten. Cu toate acestea, Layla refuză să aibă „ideile mari” în jurul valorii de şi furtuni. De la o distanţă, ea este privită de unul dintre monştrii umbrei reginei.

Evenimente majore Edit

  • Winx urca imediat după Matt după dispariţia sa misterioasă, dar nu-l poate găsi.
  • Matt se află în Lumea Viselor şi o întâlneşte pe Tinker Bell, recunoscând-o drept „fata din stele”.
  • Matt promite să se întoarcă în Lumea Viselor cu o floare egală cu frumuseţea lui Tinker Bell pentru a arăta cât de mult o iubeşte. Odată ce dispare din nou, Tinker Bell se găseşte complet înconjurata de el.
  • Răzbunând-o pe Flora pentru ultima lor întâlnire, Tinker Bell îi creează duşmanul, Stoney.
  • Portalul lui Matt îl duce în Elveţia, unde află ca floarea pe care doreşte să o dea fetei de vis, dar este întâmpinat de fostul său răpitor parizian.
  • Winx călătoreşte în Ţara de Nicăieri pentru a-l întreba pe Jim dacă l-a văzut pe Matt, dar Musa nu-l poate simţi, aşa că se întorc la Paris pentru a delibera.
  • Folosind puterile ei, Flora caută ajutor de la toate plantele Pământului să caute pe Matt şi să călătorească prin sistemul lor de rădăcini să-l găsească.
  • Flora soseşte în Elveţia exact la timp pentru a salva pe Matt de fostul său răpitor.
  • Stoney îi interceptează pe Flora şi Matt şi transformă toată natura înconjurătoare în piatră, dăunând efectiv flori din interior.
  • Flora depăşeşte magia de roca a lui Stoney mulţumită puterilor sale Onyrix şi o învinge, transformându-şi puterile împotriva ei şi frânând-o.
  • Matt se alătură forţelor cu Clubul Winx.
  • Concertul Clubului Winx din Paris este distrus datorită unui incendiu, iar sistemul său electric este scurtcircuitat; toate pe care Venomya le-a înregistrat şi intenţionează să le folosească într-o revizuire urâtă împotriva lor.
  • Mândria şi regretul Laylei o fac pe Tinker Bell să fie următoarea ţintă pentru următoarea creaţie planificată.

Personaje Edit

În curând…

Alte date Edit

În curând…

Also on FANDOM

Random Wiki