FANDOM

Ocean Infinit

Oceanul Infinit.

Oceanul Infinit este o dimensiune care apare pentru prima dată în episodul 13 al sezonului 5 5 (Sirenix). Acest ocean este ca o „copie a universului” dar în loc să fie umplut cu aer şi gol, este plin cu ape. Se conectează pe toate oceanele şi mările din lumilor universului. Sursă de energii a Oceanului Infinit este Tronul Împăratului, care Tritannus vrea să cucerească. Un loc fundamental al Oceanului Infinit este Stâlpului Luminii, menţinând echilibrului cu sori şi stele din lumile universului (prin acestei raţiune, când Stâlpul al Luminii a fost distrus de Tritannus, sorilor au dispăruţi stând un o eclipsă obscură). Un alt loc al Oceanului Infinit este Stâlpul al Echilibrului, care controlează echilibrul lucrurilor (când Tritannus fură ştampila sa, conduce într-un dezechilibru în clima). Şi există Stâlpul al Controlului, care este conectat cu Stâlpul al Echilibrului, pentru că Stâlpul al Echilibrului dă echilibru pentru lucrurilor şi Stâlpul al Controlului dă control pe lucrurilor.

În acest ocean au fost stabiliţi puterile ale apei. Harmonix este penultimul putere, care apare numai în căutarea a puterii Sirenix. Puterea supremă creată a fostă Sirenix. Când o zână atinge apele Oceanului Infinit, de îndată obţine puterea Sirenix.

Oceanul Infinit este locuit de Gardienii Selkies care protejează Stâlpii Oceanului Infinit, de bollabies, de peşti şi de Devoratori.

Prezentare generală Edit

Oceanul Infinit este un tărâm subacvatic a Dimensiunii Magice. Este un tărâm special care se află într-o altă dimensiune şi unde Stâlpii Oceanului Infinit, stâlpii fundamentali ai tuturor lumiilor din Dimensiunea Magică sunt localizaţi. Tronul Împăratului, una dintre cele mai large surse de putere a Dimensiunii Magice, este şi el localizat acolo. Oceanul Infinit este, de asemenea, conectat cu fiecare ocean existent din Dimensiunea Magică şi Pământ. Oceanul Infinit este asociat cu puterea Sirenix. Când zânele obţin această putere, ele obţin şi puterea de a intra în Oceanul Infinit, care este deschis pentru totdeauna zânelor Sirenix. Omnia, Gardianul Suprem Sirenix este, de asemenea, Gardianul Oceanului Infinit.

Se poate intra în Oceanul Infinit prin 2 metode: obţinerea puterii Sirenix sau absorbind puterea fiecărui portar Selkie din toată Dimensiunea Magică. Sirenix are puterea de a deschide poarta oriunde, dar puterea paznicilor Selkie permite intrarea în Oceanul Infinit doar printr-o poartă a unui ocean.

Alte date Edit

  • Scenele din Oceanul Infinit vor fi în 3D deoarece totul are loc în altă dimesiune acolo.
  • Cu puterea Sirenix, Winx (posibil şi Trix) au abilitatea să creeze/deschidă poarta către Oceanul Infinit, numită „Poata Sirenix”.
  • Cum lucrurile au loc în altă dimensiune în Oceanul Infinit şi cum animaţia 3D este utilizată, aceste lucruri sunt simulare cu cele din desenele Code Lyoko, deoacere acolo personajele sunt arătate în 2D în lumea reală, dar devin 3D când intră în lumea lui Lyoko.
  • După cum spune Omnia, Oceanul Infinit este deschis pentru totdeauna pentru zânele Sirenix şi/sau vrăjitoarele care au Sirenix Întunecat (deoarece Trix pot şi ele să intre în Oceanul Infinit).

Locaţii din Winx Club
Planete: AndrosDominoEraklyonLinpheaMelodieMagixPământSolariaZenith
Dimensiuni: LegendariumMini-LumileOblivionObsidianOcean InfinitOmegaRelix
Şcoli magice: AlfeaAuditoriul de AurColegiul LinpheaFântâna RoşieHoggarInstitutul EraklyonTir Nan OgTurnul norilorZaltora

Also on FANDOM

Random Wiki