FANDOM

Omul aligator
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 3
WOW16.png
Informaţia episodului
Număr total 16
Data difuzării (Italia) Septembrie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană Ľuomo alligatore
Nume în engleză The Alligator Man
Succesiune de episoade
precedent
Fiul lui Peter Pan
următor
Sirene pe Pământ
Lista episoadelor

Omul aligator este al şaisprezecelea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al treilea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

Într-o viziune, spiritul de vise le informează pe zânele Winx că cineva apropiat de ele este în pericol iminent, şi ele se împart în două echipe; Flora, Layla şi Tecna merg în lumea viselor, în timp ce Stella, Bloom şi Musa continuă să-l caute pe Matt. Odată ajunse acolo, se întâlnesc cu omul aligator. Bloom îşi dă seama că codul este, de fapt, o hartă a constelaţiilor care are un meci lângă Notre Dame în Paris, Franţa. Musa se desparte de ceilalţi şi reuşeşte să-l găsească pe Matt, dar este brusc atacată de Banshee.

În lumea viselor, Flora, Layla şi Tecna află că omul aligator este fratele crocodilului pe care îl luptaseră şi că ducea să-l salveze în timp ce Jim şi See urmăresc mai multe creaturi umbrite. În găsirea omului crocodil întemniţat, Flora, Tecna şi Layla descoperă că închisoarea este într-adevăr o fiinţă magică vie care ajunge să-i absoarbă în gâtul ei lipicios.

Evenimente majore Edit

  • Jim şi Smee sunt atacaţi de Omul Crocodil.
  • Spiritul lumii viselor le informează pe Winx că cineva în Ţara de Nicăieri este în mare pericol.
  • Layla, Flora şi Tecna intra în Ţara de Nicăieri pentru a-i salva pe Jim şi Smee iar Bloom, Stella şi Musa stau pe pământ pentru a sparge codul.
  • Musa află că codul este o hartă a constelaţiilor care dezvăluie ca fiind o harta a Parisului, cu cea mai strălucitoare stea fiind următoarea destinaţie: Catedrala Notre Dame.
  • Musa îl caută pe Matt pe o misiune solo în timp ce Stella şi Bloom ţine fanii lor ocupaţi. Musa se uită în Notre Dame dar ea este urmărită de Banshee.
  • Musa constată că Matt Barrie este la Catedrală dar el fuge şi Musa este atacată de Banshee.
  • Omul Crocodil le duce pe Flora, Layla şi Tecna într-o peşteră în mlaştină fermecată să salveze fratele, Omul Aligator.
  • Trei zâne şi omul crocodil sunt absorbite în pereţii de mâzgă de închisoarea Omului Aligator.
  • Bloom şi Stella se grăbesc să o ajute pe Musa dar ea continuă să o distrugă pe Banshee pe atacuri.

Personaje Edit

Alte date Edit

În curând…

Also on FANDOM

Random Wiki