FANDOM

Orlando 0.jpg

Orlando.

Orlando este un personaj minor episodic, fiind introdus în sezonul 7 în episoadele „Înapoi în Evul Mediu” şi „Pisica zână”. Acesta le va conduce pe Winx la Critty, pisica-pană.

Înfăţişare Edit

Orlando este un tânăr şaten cu ochii verzi, care a trăit în Italia, în epoca istorică numită Evul Mediu. Dat fiind acelei epocii, Orlando poartă haine în conformitate perioadă: un fel de tunică roşie cu mânecile scurte deasupra altei cămăşi cu guler alb, pantaloni maro deschişi şi cizme până la genunchi maro.

Personalitate Edit

Orlando este un tânăr vesel care iubeşte să cânte la lăuta sa şi să joace în diverse piese cu trupa sa, aceasta fiind şi profesia sa. Acesta iubeşte natura şi creaturile, el obişnuia să-i cânte pisicii magice, ei fiind prieteni din copilărie.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 7 Edit

Zânele Winx călătoresc în Evul Mediu, Italia, cu scopul de a găsi un animal care ar putea să aibă prima culoare a universului. După ce Winx se despart în căutarea animalului magic căutat, o pisică-pană, Musa întâlneşte un trubadur numit Orlando şi echipa sa de teatru. Ei vor organiza o piesă de teatru, dar nu au suficienţi actorii. Între timp apar gărzile avertizându-i cât este de periculoasă pădurea şi pisica-pană. Orlando în schimb spune că cunoaşte pisica-pană şi că îi este o bună prietenă încă din copilărie, când acesteia îi plăcea să-l asculte cântecul.

Cu noua informaţie Musa se întoarce la Winx şi mai târziu apare în faţa lui Orlando. Orlando vorbeşte cu Musa, şi spune că le va ajuta cu ceea ce vrea. Dar liderul echipei spune că ele vor trebuie să joace în piesa lor. Winx acceptă, şi merg în sat cu acesta.

În episodul următor, Orlando şi zânele Winx ţin reprezentaţia în faţa locuitorilor din sat, când apare Brafilius, Orlando le cheamă pe zânele Winx şi ele apar costumate cu aripi false făcându-şi intrarea ca zânele din poveste. Atunci Brafilius interferează cu opera aplicându-le asupra fetelor o vrajă de zbor ceea ce îi sperie pe oamenii şi trezeşte suspiciuni gărzilor. Numai că de sus zânele au văzut că cel responsabil era Brafilius.

Orlando le apără pe zâne şi fuge de gărzi cu căruţa. Ajunşi la lac, Orlando le povesteşte despre trecutul său cu pisica-pană şi atunci apărea pisica-pană. El începe să cânte, şi Musa i se alătură. Numai că între timp apare şi Brafilius. Acesta îi invocă pe doi monştri din lac, şi le ordonă să-i atace în timp ce el fuge pe urmele pisicii.

Monstrul a prins măgarul, dar zânele Winx reuşesc să-l salveze. Atunci monstrul îl prinde pe Orlando, şi zânelor Winx le este frică ca nu cumva făcând o vrajă o să-l rănească pe Orlando cu atacurile lor dacă ţintesc spre monstru. Musa reuşeşte să-l salveze pe Orlando, dar monstrul o prinde în schimb pe Musa. Ea îi spune lui Orlando că trebuie să plece şi să-o salveze pe pisica.

Astfel Orlando se duce după Brafilius şi ajunge la timp când acesta încearcă să afle dacă este animalul cu priam culoare din univers. Numai că Orlando se foloseşte de muzica sa ca Brafilius să nu se poată concentra până apare Musa şi îl învinge. La sfârşit, zânele şi Orlando se întorc să termine povestea, de unde acesta îşi ia la revedere de la pisică, dar şi de Musa cu care a format o legătură specială.

Alte date Edit

  • Numele de Orlando din spaniolă s-ar traduce ca Tărâm Faimos.
  • Între acesta şi Musa se poate vedea că s-a creat o legătură.
  • Orlando este un personaj episodic care apare numai în sezonul 7, dar dat fiindcă le-a ajutat pe Winx ar putea fi încadrat şi ca personaj aliat.

Also on FANDOM

Random Wiki