FANDOM

Pădurea Florilor este localizată în Gardenia, pe Pământ. Aici s-a refugiat Eldora, zâna naşă ca să trăiască după ce se zvoneşte că ar fi dispărut misterios. Pădurea Florilor apare apare pentru prima oară în episodul Zâna naşă din sezonul 6.

Istoric Edit

Bloom&Selina padurea florilor.jpg

Bloom şi Selina în Pădurea Florilor.

În Pădurea Florilor, Bloom şi Selina obişnuiau să vină se joace când erau mici. Într-o zi Eldora a dat peste ele şi a simţit potenţialul magic în fete, ulterior ca să devină zâna ei naşă şi să o pregătească în ale magiei. Bloom îşi aduce aminte de pădure în momentul când găseşte un desen făcut de ea când era mai mică în cameră la ea.

Descriere Edit

Casa Eldorei.png

Casa Eldorei.

Pădurea Florilor se află în Gardenia într-un loc ceva mai ferit şi liniştit ascuns de salcii. Casa Eldorei este situată pe un deal de pe o pajişte. Ceva mai jos este un râu peste care este un pod. Ca vegetaţie în pădurea florilor se găsesc nişte flori albastre, dar şi Lenusha, floarea preferată a Eldorei care seamănă cu un fulg de zăpadă şi este albă.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 6 Edit

Floarea Eldorei.jpg

Floarea Eldorei.

După ce Flora află că floarea preferată a Eldorei se află în Gardenia, ea s-a gândit că Eldora ar putea să locuiască acolo. De aceea împreună cu celelalte fete, zânele Winx vin în Gardenia unde se reîntâlnesc cu Bloom, care între timp şi ea îşi dă seama că Eldora se află în Pădurea Florilor după ce găseşte un desen făcut de ea de când era mai mică.

Astfel împreună Winx merg să o viziteze pe Eldora, însă acolo dau de Trix care le urmăreau. Începe o luptă aprigă, când apar nişte creaturi mitice de nicăieri. Aceste creaturi se numesc Spectre Ectoplasmatice, care au fost convocate de Selina la ordinele vrăjitoarelor Trix. Atacurile zânelor Winx sunt inutile ş sunt aproape sunt înfrânte, când apare Eldora care invocă spiritele florilor, care conform legendei spuse de aceasta apară poiana de orice intruşi. Trix sunt înfrânte şi dispar.

Legende Edit

Conform Legendariumului, Spectrele Ectomplasmatice sunt nişte creaturi din Legendarium, legenda lor aflându-se acolo.

Odată ca niciodată, Pădurea Florilor era bântuită de nişte forţe răuvoitoare.
Pe când legenda Lenushei este menţionată de Eldora:
Odată ca niciodată, în Pădurea Florilor, Lenushele creşteau în abundenţă. Aceste flori magice protejau toţi locuitorii pădurii.

Alte date Edit

  • Conform Eldorei acest loc este un loc spaţiu, pe când Bloom îi spune un loc liniştit.
  • Tecna spune că în această zonă a înregistrat o cantitate mare de magie.
  • Pădurea Florilor apare numai în sezonul 6 ca locaţie.
  • Legenda Spectrelor Ectoplasmatice se află în Legendarium.

Also on FANDOM

Random Wiki