FANDOM

Pământ

Pământul.

Pământul (numit şi Terra sau „Planeta albastră”) este a treia planetă după distanţa faţă de Soare şi a cincea ca mărime în sistemul solar. Când desemnează planeta (şi nu solul), cuvântul se scrie cu majusculă. Pământul face parte dintre planetele interioare ale sistemului solar (planetele aflate în interiorul centurii de asteroizi). Este cea mai mare planetă telurică din sistemul solar. Pământul s-a format acum aproximativ 4,57 miliarde (4,57×109) de ani. Conform ipotezei celei mai vehiculate în prezent, în urma impactului planetei Theia cu Pământul, cu 4,527 miliarde de ani în urmă, s-ar fi format Luna. Pentru comparaţie, vârsta calculată a Universului este de circa 13,7 miliarde de ani. Suprafaţa Pământului este acoperită în proporţie de 70,8% de apă, restul de 29,2% fiind solid şi „uscat”. Zona acoperită de apă este împărţită în oceane, iar uscatul se subîmparte în continente.

Pământul este planeta adoptivă a lui Bloom, cât şi locul de origine al lui Roxy şi al zânelor Pământului. În sezonul 4, Winx merg la Pământ şi creează un magazin numit „Love & Pet” pentru a restaura magia de pe Pământ şi pentru a găsi ultima zână de pe Pământ, Roxy. Gardenia este oraşul unde Bloom şi Roxy au crescut înainte de a veni la Alfea. Părinţii adoptivi ai lui Bloom, Mike şi Vanessa Peters, sunt de pe Pământ, aşa cum tatăl lui Roxy, Klaus.

Istorie Edit

În timpurile antice, zânele au protejat fiinţele Pământului cu iubire şi speranţă, dar după ce au fost prinse de Vrăjitorii Cercului Negru, haosuri, războaie şi intoleranţe au început. Poporul Pământului a început să uite tot despre magie, tăind Pământul cu restul Dimensiunii Magice. După distrugerea planetei Domino de Vrăjitoarele Ancestrale, prinţesa Bloom a fost trimisă la Pământ de prinţesa Daphne, sora ei, ştiind că pe Pământ ea ar trăi în siguranţă. 13 ani mai târziu ea şi-a descoperit puterile şi a început să studieze în Alfea, unde şi-a descoperit identitatea reală.

În sezonul 4 ea şi Clubul Winx au revenit la Pământ pentru a găsi ultima zână de pe Pământ (Roxy) şi, aşa, vor salva zânele Pământului. Zânele Winx reuşesc să restabilească credinţa oamenilor în magie şi reuşesc să restabilească conexiunea Pământului cu Dimensiunea Magică.

Selina, vrăjitoarea apărută în sezonul 6, este de pe Pământ şi ea a fost o veche prietenă a lui Bloom înainte de a deveni rea. Dar la sfârşitul sezonului 6, Selina devine din nou bună când Acheron este învins.

Vezi şi Edit

Locaţii din Winx Club
Planete: AndrosDominoEraklyonLinpheaMelodieMagixPământSolariaZenith
Dimensiuni: LegendariumMini-LumileOblivionObsidianOcean InfinitOmegaRelix
Şcoli magice: AlfeaAuditoriul de AurColegiul LinpheaFântâna RoşieHoggarInstitutul EraklyonTir Nan OgTurnul norilorZaltora

Also on FANDOM

Random Wiki