FANDOM

Acest articol se referă la parcul animalelor magice situat în Alfea. Despre episodul, vezi Parcul natural din Alfea (episod).
Parcul Alfea 01.png

Parcul natural din Alfea.

Parcul Natural din Alfea este una dintre locaţiile apărute în sezonul 7, din episodul întâi cu, intitulat cu acelaşi nume. Acest parc este locul în care se află animalele magice.

Descriere Edit

Parcul este defapt un fel de rezervaţie naturală în care sunt adăpostite ultimele animale magice care există. În acesta trăiesc diversitate de specii, şi conform Faragondei accesul în parc se face printr-o barieră magică, unde numai persoanele cu puteri magice ale zânelor pot intra.

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 7 Edit

Parcul apare în primul episod când este menţionat de Faragonda, după ce le mustrat pe zânele Winx că au venit târziu de la cumpărături. Aceasta le povesteşte de animalele de acolo şi le spune că accesul în parc este permis numai celor cu puterea zânelor. Ea se scuză că trebui să vorbească cu alţi profesori şi le lasă pe Roxy să le arate împrejurimile, deoarece aceasta este responsabilă de animale. Numai că la un moment dat, apare o pasăre mare care le atacă şi răpeşte cârtiţa de care Roxy era responsabilă. Însă în ciuda eforturilor lui Bloom şi ale celorlalte, zânele Winx nu au putut recupera cârtiţa.

Astfel ele se duc la directoare să raporteze evenimentele întâmplate, deoarece Roxy şi celelalte încep să aibă suspiciuni asupra atacului şi forţei păsării care în mod sigur trebuie să aibă deţină magia zânelor. Faragonda se rată şi ea îngrijorată.

Mai multe în curând…

Galerie Edit

Alte date Edit

  • Parcul este refugiul animalelor magice care se află în cadrul Alfeei.

Also on FANDOM

Random Wiki