FANDOM

Pierdute într-o picătură
Sezonul 7, episodul 17
173
Informaţia episodului
Număr total 173
Data difuzării (Italia) 29 septembrie 2015
Data difuzării (SUA) 6 martie 2016
Alte nume
Nume în italiană Viaggio in una goccia
Nume în engleză Lost In A Droplet
Succesiune de episoade
precedent
Înapoi la golful Paradis
următor
Ziua Banana
Lista episoadelor

Pierdute într-o picătură este episodul 173 al serialului Winx Club şi al şaptesprezecelea episod din sezonul 7.

Rezumat Edit

Episodul începe în Mini-Lumea Frunzei, unde o creatură numită Chloe spune că problema din Golful Paradis este cauzată de zânele Winx, întocmai din cauza Stellei. Descoperă că atunci când Brandon a cules florile pentru a i-le da Stellei, a alterat echilibrul din Golful Paradis.

Bloom şi Flora încearcă să-o convingă pe Chloe că nu era intenţia lor să cauzeze vreo problemă, şi ea decide să creadă în zânele Winx. De aceea le va conduce până inima Mini-Lumii Frunzei, urmând dea- lungul nişte canale a căror limfă dau viaţă tuturor fiinţelor din Mini-Lumi. Dar nişte canale nu funcţionează, din cauza florilor pe care Brandon le-a cules, iar Stella spune că regretă.

Chloe le dă zânelor Winx nişte flori pentru a călători spre o altă Mini-Lume, Mini-Lumea Picăturii. Ele trebuie să intre în limfa din canalelor, dar Stellei îi este teamă. În final ele urmează cursul canalului, şi merg coborând prin Mini-Lume la fel ca într-un parc acvatic.

Florile dispar, şi canalul se încheie într-o cascadă, iar zânele Winx sunt nevoite să sară, şi intră în Mini-Lumea Picăturii. Acolo totul este plin de bule şi apă, pentru că sunt în interiorul unei picături de apă. Chloe spune că bulele ascensive le vor duce prin Mini-Lumea aceasta, şi atunci apar animalele magice.

De-a lungul călătorie lor spre inimă, Winx încep să observe nişte peşti, care în mod incredibil pot să se fuzioneze. Zânele Winx şi animalele magice se joacă cu peştii aceştia încântate, dar deodată totul se întunecă. Atunci un monstru de forma unui glob negru le atacă pe zânele Winx şi pe animalele magice, şi zânele descoperă curând că nu pot să-l înfrângă.

Globul negru începe să se se înmulţească, şi le prinde pe toate zânele Winx, care rămân prinse în interior. Layla este ultima zână care a rămas, dar este şi ea capturat în cele din urmă. Atunci animalele zânelor Winx formează nişte globuri de apă şi le salvează. Când în final ajung în inima lumii zânele Winx trebuie să facă să planteze florile magice în nişte scoici magice pentru a reda vitalitatea şi prospeţimea naturii la cum era înainte.

Zânele Winx încearcă să planteze florile, dar nu şi funcţionează. Monstrul se formează din nou, şi Layla şi Squonk intervin la timp ca să ajută ca florile să încolţească şi să fuzioneze din nou. Chloe le mulţumeşte zânelor Winx pentru că au salvat Mini-Lumea Picăturii. Fetele se întorc în golf, unde se reîntâlnesc din nou cu echipa sa.

În Golful Paradis, zânele Winx plimbă, şi observă că natura este bine din nou. Băieţii le salută pe zânele Winx, şi ele spun că au reuşit să facă natura să revină la forma sa normală. Brandon vrea să culeagă din nou florile pe care le-a cules mai înainte, dar Stella îi opreşte, şi astfel se termină episodul.

Evenimente majore Edit

  • Aceasta este primă apariţie a Mini-Lumii Picăturii.

Personaje Edit

Alte date Edit

  • Acesta este primul episodul din sezonul 7 că zânele Winx nu s-au transformat.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki