FANDOM

Răzbunarea lui Jim
Sezonul 2 (World of Winx), episodul 11
WOW24
Informaţia episodului
Număr total 24
Data difuzării (Italia) Septembrie 2017
Data difuzării (SUA) 16 iunie 2017
Alte nume
Nume în italiană La vendetta di Jim
Nume în engleză Jim’s Revenge
Succesiune de episoade
precedent
O capcană tecnomagică
următor
Vechi prieteni şi noi duşmani
Lista episoadelor

Răzbunarea lui Jim este al 24-lea episod al serialului Winx Club WOW: World of Winx şi al unsprezecelea episod din sezonul 2 al acestuia.

Rezumat Edit

Pe măsură ce trupa Winx se ocupă de un cutremur pe scena, Jim, Matt şi armata pirată încearcă să bată înapoi monştrii umbroşi şi să bată peretele Reginei.

Evenimente majore Edit

  • Matt, Jim, Tiger Lily, omul crocodil, omul aligator şi piraţii luptă împotriva umbrelor lui Tinker Bell în afara bârlogului.
  • Stella creează stand-uri de clone pentru ea însăşi şi Winx pentru a ţine publicul distras în timp ce încearcă să rezolve misterul stadionului care se prăbuşeşte.
  • Pe măsură ce Winx rezolvă problema stadionului, Venomya se îndreaptă spre scenă.
  • Tinker Bell şi suspectul şamanului că eroul legendei s-a întors astfel încât Tinker Bell cheamă pe toate forţele întunecate să-l distrugă.
  • Winx a oprit cu succes sabotajul lui Venomya şi se grăbea să se întâlnească cu Ţara de Nicăieri pentru a răspunde chemării Spiritului Lumii Viselor.
  • Matt dispune de cel mai puternic monstru al lui Tinker Bell, îndeplinind şi mai mult profeţia.
  • Tinker Bell şi Matt se întâlnesc din nou faţă în faţă.
  • Tinker Bell renunţă la statutul de regină a lumii viselor.
  • Jim refuză să o ierte pe Tinker Bell şi se declară noul rege al lumii viselor.
  • Winx şi Matt cu Tinker Bell, care doresc să-i dea o a doua şansă, aşa că Jim le mărturiseşte pe toţi ca trădători.

Personaje Edit

În curând…

Alte date Edit

În curând…

Also on FANDOM

Random Wiki