FANDOM

Roca Luminii

Roca Luminii.

Lacul Roca Luminii (în italiană Rocalucce) este un lac care apare în serialul Winx Club. Se află în Magix.

Descriere Edit

Lacul Roca Luminii este un lac care se află chiar în mijlocul Dimensiunii Magice, lângă Alfea, Turnul Norilor şi Fântână Roşie, cât şi oraşul Magix. Miticele nimfe ale Magix-ului trăiesc în profunzimile acestui lac.

Lacului este parţial înconjurat de Mlaştina lui Melmamora şi Tăria Luminii se află deasupra.

Peştera lui Daphne Edit

Daphne, sora lui Bloom, locuieşte acolo şi peştera a fost reşedinţa ei după ce s-a convertit într-un spirit fără corp, când Vrăjitoarele Ancestrale au distrus planeta natală a lui Daphne, Domino.

Sursa apelor Lacului Roca Luminii se află în această peşteră, cât şi Sursa Sirenixului, unde Omnia, gardiana Sirenixului locuieşte.

De-a lungul seriei Edit

16 ani înainte de sezonul 1, când vrăjitoarele ancestrale au atacat Domin, Daphne şi-a dobândit puterea Sirenix pentru a lupta împotriva ei şi probabil, ca o zână Harmonix, activează Sursa Sirenixului, care se află în lac, pentru a obţine mai multe puteri. Cu toate acestea, Sirenixul lui Daphne fusese blestemat de vrăjitoarele ancestrale.

Când vrăjitoarele ancestrale au atacat Domino, Daphne a încercat să-şi folosească puterile Sirenix pentru a lupta împotriva vrăjitoarelor, dar puterile ei au revenit împotriva ei din cauza blestemului vrăjitoarelor şi au convertit-o într-un spirit fără corp, şi ea a stat nevoită să trăiască în peştera unde se află Sursa Sirenixului.

Sezonul 1 Edit

În sezonul 1, Roca Luminii a făcut nişte apariţii ca căminul lui Daphne (spirit), de unde ea a încercat să se comunice cu Bloom.

După ce vrăjitoarele Trix fură Flacăra Dragonului pe care o ţinea Bloom, ea merge în Domino, unde Daphne îi spune că ea este nimfa lacului Roca Luminii. Mai târziu, după o încercare nereuşită pentru a recupera Flacăra Dragonului pe care o ţin vrăjitoarele Trix intrând în Turnul norilor, Bloom şi Sky plimbă prin păduri şi, auzind apelul lui Daphne, Bloom merge în lacul Roca Lumini unde Bloom îşi recuperează puterile fiindcă Daphne revelează că ea încă ţinea Flacăra Dragonului şi a crezut că şi-a pierdut puterile din cauza unei lipse de încredere.

Sezonul 3 Edit

În sezonul 3, Valtor utilizează Vraja Elementelor pentru a inunda Turnul Norilor cu apele lacului Roca Luminii şi s-a folosit de peşterile sece sub lac ca o capcană pentru Flora. Când Bloom s-a folosit de Praful de Zână pentru a elibera toate vrăjile pe care Valtor le furase, Valtor cheamă vraja elementelor, şi fără să vrea apa lacului Roca Luminii apare, în spatele lui, aparent înecându-l, deşi el a supravieţuit şi i-a prins pe Specialiştii aproape de lac şi i-a dus în portalul Dimensiunii Omega în Andros, pentru a-i utiliza pentru a negocia cu zânele Winx.

Winx Club I: Secretul regatului pierdut Edit

Lacul Roca Luminii a apărut în visul lui Bloom, unde Daphne i-a menţionat ei ca trebuia să întoarcă la lac pentru că puterile ei rămân mai slăbite în afara lacului.

Sezonul 5 Edit

Lacul a apărut în sezonul 5, în episodul „Reveniţi la Alfea”, când Bloom o întreabă pe Daphne despre situarea cărţii Sirenix.

Tritannus mai târziu a intrat în lacul Roca Luminii după ce i-a furat Nissei puterile, Selkia care protejează poarta oceanului din Magix, şi a sechestrat-o pe Daphne pentru a cunoaşte secretul despre cum să dobândească Sirenixul.

După ce vrăjitoarele Trix îi atacă pe Marion şi Oritel, Daphne revelează că Tritannus a furat puterile Sirenixului din sursă. Zânele Winx, după ce l-au înfrânt pe monstrul contaminării creat de Tritannus, îşi combină puterile cu cele ale Selkiilor pentru a restaura Sursa, şi Gardienele Sirenixului o invocă pe Omnia, gardiana supremă a Sirenixului, care le dă puterile Sirenix zânelor Winx, şi intră în Oceanul Infinit.

Sezonul 6 Edit

Lacul a apărut în episodul „Inspiraţia Sirenixului”, când zânele Winx căutau inspiraţia Sirenixului. Vrăjitoarele Trix mai târziu au intrat în lacul Roca Luminii şi au luptat împotriva zânelor Winx, dar din fericire vrăjitoarele au fost înfrânte de Winx.

Also on FANDOM

Random Wiki