FANDOM

Roy
Roy.png

Dublată de

Emanuele Ruzza (Original/Italiană)
Bryton James (Nickelodeon)

Vârstă (la prima apariţie)

20

Origine

Andros

Afilieri

Specialişti, Andros

Abilităţi de luptă

Aură de Triton

Prima apariţie

Puterea Harmonix

Ultimă apariţie

Atacul de campioane

Relaţii

Layla (interes de dragoste)

Roy este un nou Specialist care apare în sezonul 5.

Caracteristice Edit

Roy lucrează pentru tatăl lui Layla, regele Teredor. El dirijează un iaht ca să Winx poată să călătorească pentru oricare corp de apă în dimensiunea magică în timpul căutarea lor de Sirenix, Exploratorul Mărilor. El pare să aibă sentimente pentru Layla. Roy are părul blond obscur şi ochi gri. El trebuie un pic de magie, că el numeşte „Aură de Triton”.

De-a lungul seriei Edit

Roy nu a apărut în sezoanele 1, 2, 3 şi 4.

Sezonul 5 Edit

Roy apare pentru prima dată în episodul 6 al sezonului 5 (Puterea Harmonix), unde el dirijează un iaht ca Winx să poată să călătorească pentru oricare corp de apă în dimensiunea magică. Atunci, Layla şi zânele Winx au fost capabile de ajunse până Andros. Într-o clipă, el a apărut în episodul 7 (Scoicile strălucitoare), unde el a spus să vrea să meargă cu Winx, dar Layla l-a refuzat.

Roy, atunci, a apărut în sărbătoarea de pe Alfea în episodul 8 (Cântecul rubinului) cu două băuturi pentru a le împărtăşi cu Layla, dar planurile sale au schimbat când Stella a dus trei specialişti cu ea şi Layla se supără pentru că nu a avut pofte de dansat cu băieţi.

În episodul 9 (Piatra empatiei), Roy le a ajutat pe Winx pentru a găsi piatra empatiei în castelul Pod de Date de pe Zenith, planeta natală a Tecnei. Ca este văzut în episoadele 24 (Suflare de ocean) şi 25 (Ultima descoperire), Layla şi Roy au descurcat sentimente romantice unul pentru celălalt.

Sezonul 6 Edit

În sezonul 6, de asemenea, Roy apare şi ar putea să substituie Nabu ca iubitul Laylei. Roy, ceilalţi Specialişti şi Winx (cu excepţia lui Bloom) ajung până Domino pentru sărbătoarea a renaşterii lui Daphne. În sărbătoarea, Specialişti le ajută pe Winx când Domino a fost invadat de Bestia a Profunzimilor care au trimis Trix. Mai târziu, Roy şi Specialişti au avut o formaţie de bătălie pe şcoala de pe Linphea, şi el primeşte o nouă armă care este o spadă verde care îl permite să absoarbă razele. Roy a fost foarte gelos când un băiat numit Nex, care este oponentul său, încearcă să o seducă pe Layla.

Galerie Edit

Personaje din Winx Club
Club Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphne
Specialişti: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoy | Paladini: NexThoren
Duşmani: TrixLord DarkarValtorVrăjitorii Cercului NegruTritannusSelinaKalshara şi BrafiliusAlţii…
Alte personaje aliate ale Clubului Winx: ZânişoareSelkieAnimale magiceAlţii…

Also on FANDOM

Random Wiki